Procountor Financials eller 24SevenOffice
Procountor Financials
Accountor Finago24SevenOffice
24SevenOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:209 kr/mån (30 verifikat)
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Tidsbesparing - Digital bokföring är mycket snabbare än manuell bokföring. Du kan enkelt importera banktransaktioner och annan data direkt till ditt bokföringsprogram. Detta minskar risken för felaktigheter och sparar tid eftersom du inte behöver mata in informationen manuellt.
Tillgänglighet - Digitala bokföringsprogram gör det möjligt att få åtkomst till din ekonomidata från var som helst och när som helst när du är uppkopplad. Detta gör det enkelt att samarbeta med redovisningskonsulten samt att dela data med revisorer och andra som behöver tillgång till dina ekonomiska uppgifter.
Automatisering av processer - Med digital bokföring kan du automatisera många av de uppgifter som tidigare var manuella, såsom fakturering och betalningar. Detta minskar risken för fel och ökar effektiviteten i företagets arbetsflöden.
Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.
Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.
Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.
- Vi förenklar er administration och eliminerar manuella uppgifter.
- Vi stöder er genom processen genom gratis kundtjänst via mail och telefon, allt för att det skall gå så smidigt som möjligt.
- Vi i Accountor-koncernen är den 35:e största investeraren i forskning och utveckling(i Finland), vilket ger oss kapacitet att satsa på framtida produkter och produktutveckling.
Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.
Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.
Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.
Vi erbjuder lösningar som gör att du kan sköta bokföringen 100% digitalt och därmed skapa tid som gör att du samtidigt kan utveckla din egen affärsverksamhet.
24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.
Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram
- API integrering:
- Bankkoppling:
- E-fakturering:Ingår
- Fakturaköp:
- Kreditfaktura:Ingår
- Massfakturering:
- Offert:Ingår
- Påminnelseverktyg:Ingår
- Rapporter:Ingår
- ROT / RUT verktyg:Ingår
- Valutahantering:Ingår
- Återkommande fakturering:
- API integrering:Ingår
- Bankkoppling:Ingår
- E-fakturering:Ingår
- Fakturaköp:
- Kreditfaktura:
- Massfakturering:Ingår
- Offert:Ingår
- Påminnelseverktyg:
- Rapporter:Ingår
- ROT / RUT verktyg:
- Valutahantering:
- Återkommande fakturering:Ingår
Produktfunktionaliteter i Bokföringsprogram
- Autokontering:Ingår
- Automatiska rapporter:Ingår
- Bankkoppling:Ingår
- Bokslut & deklaration:Ingår
- E-fakturering:Ingår
- Färdiga mallar:
- Mobil kvittohantering:Ingår
- Momsdeklaration:Ingår
- Rådgivning:
- Självhjälp:Ingår
- Tidrapportering:
- Årsredovisning:Ingår
- Autokontering:Ingår
- Automatiska rapporter:Ingår
- Bankkoppling:Ingår
- Bokslut & deklaration:Ingår
- E-fakturering:Ingår
- Färdiga mallar:Ingår
- Mobil kvittohantering:Ingår
- Momsdeklaration:Ingår
- Rådgivning:Ingår
- Självhjälp:Ingår
- Tidrapportering:Ingår
- Årsredovisning:Ingår