HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Procountor Financials eller 24SevenOffice

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:209 kr/mån (30 verifikat)
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Tidsbesparing - Digital bokföring är mycket snabbare än manuell bokföring. Du kan enkelt importera banktransaktioner och annan data direkt till ditt bokföringsprogram. Detta minskar risken för felaktigheter och sparar tid eftersom du inte behöver mata in informationen manuellt.

Tillgänglighet - Digitala bokföringsprogram gör det möjligt att få åtkomst till din ekonomidata från var som helst och när som helst när du är uppkopplad. Detta gör det enkelt att samarbeta med redovisningskonsulten samt att dela data med revisorer och andra som behöver tillgång till dina ekonomiska uppgifter.

Automatisering av processer - Med digital bokföring kan du automatisera många av de uppgifter som tidigare var manuella, såsom fakturering och betalningar. Detta minskar risken för fel och ökar effektiviteten i företagets arbetsflöden.

Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.

Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.

Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  1. Vi förenklar er administration och eliminerar manuella uppgifter.
  2. Vi stöder er genom processen genom gratis kundtjänst via mail och telefon, allt för att det skall gå så smidigt som möjligt.
  3. Vi i Accountor-koncernen är den 35:e största investeraren i forskning och utveckling(i Finland), vilket ger oss kapacitet att satsa på framtida produkter och produktutveckling.

Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.

Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.

Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vi erbjuder lösningar som gör att du kan sköta bokföringen 100% digitalt och därmed skapa tid som gör att du samtidigt kan utveckla din egen affärsverksamhet.

24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.

Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram

  • API integrering:
  • Bankkoppling:
  • E-fakturering:
    Ingår
  • Fakturaköp:
  • Kreditfaktura:
    Ingår
  • Massfakturering:
  • Offert:
    Ingår
  • Påminnelseverktyg:
    Ingår
  • Rapporter:
    Ingår
  • ROT / RUT verktyg:
    Ingår
  • Valutahantering:
    Ingår
  • Återkommande fakturering:
  • API integrering:
    Ingår
  • Bankkoppling:
    Ingår
  • E-fakturering:
    Ingår
  • Fakturaköp:
  • Kreditfaktura:
  • Massfakturering:
    Ingår
  • Offert:
    Ingår
  • Påminnelseverktyg:
  • Rapporter:
    Ingår
  • ROT / RUT verktyg:
  • Valutahantering:
  • Återkommande fakturering:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Bokföringsprogram

  • Autokontering:
    Ingår
  • Automatiska rapporter:
    Ingår
  • Bankkoppling:
    Ingår
  • Bokslut & deklaration:
    Ingår
  • E-fakturering:
    Ingår
  • Färdiga mallar:
  • Mobil kvittohantering:
    Ingår
  • Momsdeklaration:
    Ingår
  • Rådgivning:
  • Självhjälp:
    Ingår
  • Tidrapportering:
  • Årsredovisning:
    Ingår
  • Autokontering:
    Ingår
  • Automatiska rapporter:
    Ingår
  • Bankkoppling:
    Ingår
  • Bokslut & deklaration:
    Ingår
  • E-fakturering:
    Ingår
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Mobil kvittohantering:
    Ingår
  • Momsdeklaration:
    Ingår
  • Rådgivning:
    Ingår
  • Självhjälp:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår
  • Årsredovisning:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Användarvänlig, lätt att hantera allt man behöver göra i redovisningsprogrammet, logisk för den som förstår redovisning.
Användarvänligt program, tydligt och lätt att arbeta i

Nackdelar

Jag gillar allt men det finns alltid saker man kan förbättra i programmet. Det beror på vilka behov man har.
Skulle vilja ha fler instruktionsvideos om hur man jobbar med olika moment i systemet.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!
Smarta unika trix och funktioner som skapar värde i vardagen tex integrerad miniräknare i celler, betalningsystemet, reversering och processflödet.

Nackdelar

Kommer inte på något på rak arm.
Som molnlösning är systemet sårbart ibland gällande inmatning av data och lite alltför ofta får man göra om verifikat och längre bokföringssessioner för att datat inte sparats. Saknar modul och rapportering för projektredovisning/internredovisning. Vi behöver ett externt stöd som inte fungerar bra.

Procountor Financials

Accountor Finago

24SevenOffice

24SevenOffice