Hogia OpenBusiness Ekonomi
vs
Jeeves
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Vårt ekonomisystem är designat för att vara intuitivt och lättanvänt, vilket minskar inlärningstiden och ökar effektiviteten i ditt ekonomiarbete.
- Vi utvecklar med användaren och framtidens arbetssätt i fokus utan att tappa kontrollen.
- Digitala processer med hjälp av AI gör att du som användare kan lägga tid på mer värdeskapande uppgifter.
Varför väljer man ert system?
- Anpassningsbart: Du kan anpassa Jeeves efter ditt företag. Ni kan era processer bäst och det affärssystem ni väljer måste stötta era individuella lösningar. Med Jeeves ERP får ni ett heltäckande system med hög grad av anpassningsbarhet.
- Säkert: Din datasäkerhet är vår högsta prioritet och vi arbetar kontinuerligt med att hålla Jeeves ERP säkert. Vårt system körs i ett privat moln och ni kommer alltid att ha de senaste säkerhetshetsuppdateringarna.
- Enkelt: Vi är er långsiktiga partner och vi tycker att det ska vara enkelt att använda Jeeves ERP. Du får en kontaktyta för allt som rör ditt affärssystem. Dessutom får du drift, underhåll, support och årliga uppdateringar i en fast månadskostnad, enkelt och ärligt redan från start
Varför väljer man er som leverantör?
- Trygghet - 40 års erfarenhet i utveckling av ekonomi- och lönesystem
- Helhetsleverantör - Vi erbjuder ett brett utbud av system inom ekonomi, lön/HR och transport.
- Personlig support - Med Hogia får du tillgång till branschkunnig och personlig support som hjälper dig att effektivisera din verksamhet och använda systemet på bästa sätt.
Varför väljer man er som leverantör?
- Expertis: Våra duktiga verksamhet, produkt- och processexperter har 30 års erfarenhet av att hjälpa svenska företag att automatisera det som gör dem unika.
- Långsiktig och hållbar partner: Vi är ett svenskt företag som har funnits på ERP-marknaden sedan 1992 och om du väljer oss får du en kontaktyta för allt som rör ditt affärssystem. Det sparar tid och det blir enklare för dig som kund.
- Stabilt ägarskap: Jeeves ägs sedan 2012 av Forterro och är del i en större koncern tillsammans med andra ERP-bolag runt om i Europa. Det gör oss till en stabil leverantör med ett globalt kunnande i ryggen och innebär samtidigt att vi kan dra nytta av varandras expertis.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Hogia erbjuder två flexibla lösningar inom ekonomi och digital fakturahantering för att möta behoven hos både små och stora företag på den svenska marknaden. För de större kunderna, med mer omfattande behov och krav på funktionalitet, har vi en avancerad lösning som erbjuder hög effektivitet i ekonomihanteringen. För mindre företag har vi en lösning som är särskilt fokuserad på automatiserade processer och snabb hantering, så att ni kan effektivisera er ekonomihantering utan att kompromissa med kvalitet och säkerhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Tillverkande och distribuerade företag i tillväxt behöver ett affärssystem att utvecklas med och affärssystemet ska anpassas efter företaget och inte tvärtom. Vi tror på att varje företag har unika processer som bidrar till deras framgång, Jeeves ERP är ett heltäckande system som kan anpassas efter era processer. Ditt affärssystem – på ditt sätt.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Effektivisering av tidskrävande processer: Våra digitala flöden och vår AI-assistent automatiserar bokföring, fakturahantering och rapportering, vilket frigör tid från manuella uppgifter. Detta minskar arbetsbelastningen för ekonomiavdelningen och ger mer tid för strategiskt arbete.
Snabb och korrekt beslutsfattning: Ett webbaserat system ger realtidsdata tillgängligt var som helst, vilket gör det möjligt för ledningen att fatta snabbare och mer informerade beslut baserade på uppdaterade finansiella data.
Minskad risk för fel och bedrägerier: Automatiserade kontroller med hjälp av vår AI hjälper till att identifiera avvikelser och bluff fakturor, vilket minskar risken för misstag och fel i era ekonomiska processer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Våra kunder är i behov av ett heltäckande affärssystem som går att anpassa efter deras unika verksamhet och när behoven ändras ska det vara enkelt att skala upp. Som molnbaserad tjänst kommer alla anpassningar, systemändringar och integrationer följa med varje uppdatering. Du som kund kan kontinuerligt dra nytta av smarta funktioner och ett utökat digitalt ekosystem. I stället för att oroa dig över ert affärssystem kan du fokusera på att utveckla kärnverksamheten.
Omdömen
Baserat på 1 omdömen
Baserat på 1 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.