Hogia OpenBusiness Ekonomi
vs
HiCore Business
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Vårt ekonomisystem är designat för att vara intuitivt och lättanvänt, vilket minskar inlärningstiden och ökar effektiviteten i ditt ekonomiarbete.
- Vi utvecklar med användaren och framtidens arbetssätt i fokus utan att tappa kontrollen.
- Digitala processer med hjälp av AI gör att du som användare kan lägga tid på mer värdeskapande uppgifter.
Varför väljer man ert system?
- Full koll på lager och inköp
- Smidig offert/order/faktura
- Färdiga integrationer
Varför väljer man er som leverantör?
- Trygghet - 40 års erfarenhet i utveckling av ekonomi- och lönesystem
- Helhetsleverantör - Vi erbjuder ett brett utbud av system inom ekonomi, lön/HR och transport.
- Personlig support - Med Hogia får du tillgång till branschkunnig och personlig support som hjälper dig att effektivisera din verksamhet och använda systemet på bästa sätt.
Varför väljer man er som leverantör?
- Lång erfarenhet av branschen
- Helhetslösning tillsammans med utvalda partners
- Snabb och kunnig support alla dagar och helger
Hur positionerar ni er på marknaden?
Hogia erbjuder två flexibla lösningar inom ekonomi och digital fakturahantering för att möta behoven hos både små och stora företag på den svenska marknaden. För de större kunderna, med mer omfattande behov och krav på funktionalitet, har vi en avancerad lösning som erbjuder hög effektivitet i ekonomihanteringen. För mindre företag har vi en lösning som är särskilt fokuserad på automatiserade processer och snabb hantering, så att ni kan effektivisera er ekonomihantering utan att kompromissa med kvalitet och säkerhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi vill hjälpa dig med företag inom handelsbranschen öka din lönsamhet och effektivisera din verksamhet genom vår affärslösning och branschkunskap.
Med HiCore har du ett lager med rätt varor, i rätt tid till rätt pris, vilket innebär ökad försäljning oavsett kanal.
Vi vill jobba nära dig som kund och din verksamhet och vara en del av ditt företags utveckling.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Effektivisering av tidskrävande processer: Våra digitala flöden och vår AI-assistent automatiserar bokföring, fakturahantering och rapportering, vilket frigör tid från manuella uppgifter. Detta minskar arbetsbelastningen för ekonomiavdelningen och ger mer tid för strategiskt arbete.
Snabb och korrekt beslutsfattning: Ett webbaserat system ger realtidsdata tillgängligt var som helst, vilket gör det möjligt för ledningen att fatta snabbare och mer informerade beslut baserade på uppdaterade finansiella data.
Minskad risk för fel och bedrägerier: Automatiserade kontroller med hjälp av vår AI hjälper till att identifiera avvikelser och bluff fakturor, vilket minskar risken för misstag och fel i era ekonomiska processer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
"Med HiCores hjälp har vi fått ännu bättre koll på vår order- lagerhantering. Vi har kunnat digitalisera många processer som vi tidigare genomfört manuellt, vilket gör att vi sparar både tid och pengar.
HiCore är lyhörda, hjälpsamma och alltid på tårna när det kommer till vidareutveckling."
Jonas Åström, Rekomo AB
Omdömen
Baserat på 1 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Hogia OpenBusiness Ekonomi
Hogia
HiCore Business
HiCore