Hogia OpenBusiness Ekonomi
vs
Blikk Pro
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Vårt ekonomisystem är designat för att vara intuitivt och lättanvänt, vilket minskar inlärningstiden och ökar effektiviteten i ditt ekonomiarbete.
- Vi utvecklar med användaren och framtidens arbetssätt i fokus utan att tappa kontrollen.
- Digitala processer med hjälp av AI gör att du som användare kan lägga tid på mer värdeskapande uppgifter.
Varför väljer man ert system?
- Du samlar dina viktigaste funktioner på samma ställe: Blikk gör det möjligt att arbeta i ett sömlöst affärsflöde, från offert till projektplanering, tidrapportering, analys, faktura- och löneunderlag.
- Du skapar tid för viktigare uppgifter: Genom att samla företagets viktigaste funktioner i Blikk slipper du onödigt dubbelarbete i flera system, minskar administrationen och ökar lönsamheten.
- Du får ett flexibelt och användarvänligt system: Blikk har ett modernt och användarvänligt gränssnitt som gör systemet enkelt att använda, både på dator och i mobilappen.
Varför väljer man er som leverantör?
- Trygghet - 40 års erfarenhet i utveckling av ekonomi- och lönesystem
- Helhetsleverantör - Vi erbjuder ett brett utbud av system inom ekonomi, lön/HR och transport.
- Personlig support - Med Hogia får du tillgång till branschkunnig och personlig support som hjälper dig att effektivisera din verksamhet och använda systemet på bästa sätt.
Varför väljer man er som leverantör?
- Du får förstklassig support: Blikk erbjuder gratis support via chatt, mejl och telefon. Vår support har en genomsnittlig svarstid på 60 sekunder och en kundnöjdhet på 99%.
- Du kan integrera med andra system: Blikk kan enkelt integreras med marknadens ledande ekonomi- och lönesystem. Vi erbjuder även ett öppet API, vilket innebär att du kan skapa egna kopplingar.
- Du kan få hjälp att komma igång: Vi erbjuder dig uppstartshjälp och rådgivning, så att du kan bygga upp det bästa arbetsflödet för ditt företag och komma igång med systemet så snabbt som möjligt.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Hogia erbjuder två flexibla lösningar inom ekonomi och digital fakturahantering för att möta behoven hos både små och stora företag på den svenska marknaden. För de större kunderna, med mer omfattande behov och krav på funktionalitet, har vi en avancerad lösning som erbjuder hög effektivitet i ekonomihanteringen. För mindre företag har vi en lösning som är särskilt fokuserad på automatiserade processer och snabb hantering, så att ni kan effektivisera er ekonomihantering utan att kompromissa med kvalitet och säkerhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Blikk skapar tid med hjärta.
Tid är det mest värdefulla vi har och därför det finaste vi kan ge. Och att skapa tid finns i vårt DNA. Vi behöver inte uppfinna tidsmaskiner eller bryta fysikens lagar – tid är kärnan i vår produkt och det värde vi ger till våra kunder.
Med hjälp av Blikks smarta system kan du enkelt minska administrationen och skapa tid för det som ligger dig varmast om hjärtat – exempelvis dina projekt, kunduppdrag eller kollegor.
Men det är inte enbart systemet som skapar tid för dig.
Vår support är också tidsskapare.
Om du har några frågor eller funderingar behöver du inte vänta i flera timmar eller dagar för att få hjälp.
Vår support har en genomsnittlig svarstid på 60 sekunder och en kundnöjdhet på 99%.
Testa Blikk gratis eller boka en demo av systemet - vi ser fram emot att berätta mer om hur vi kan minska administrationen och skapa tid för dig.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Effektivisering av tidskrävande processer: Våra digitala flöden och vår AI-assistent automatiserar bokföring, fakturahantering och rapportering, vilket frigör tid från manuella uppgifter. Detta minskar arbetsbelastningen för ekonomiavdelningen och ger mer tid för strategiskt arbete.
Snabb och korrekt beslutsfattning: Ett webbaserat system ger realtidsdata tillgängligt var som helst, vilket gör det möjligt för ledningen att fatta snabbare och mer informerade beslut baserade på uppdaterade finansiella data.
Minskad risk för fel och bedrägerier: Automatiserade kontroller med hjälp av vår AI hjälper till att identifiera avvikelser och bluff fakturor, vilket minskar risken för misstag och fel i era ekonomiska processer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Några av de vanligaste utmaningarna och behov som våra kunder har är att de:
- Arbetar i flera olika system och vill samla sina funktioner på ett ställe
- Har mycket manuella processer och vill bli mer digitala
- Tappar bort fakturerbara timmar och vill få bättre koll på sin tid
- Har dålig koll och vill kunna följa upp viktiga nyckeltal på ett enklare sätt
Så här säger några av våra kunder om Blikk:
”Övergången till Blikk gjorde att vi kunde säga upp fyra befintliga system”
”Blikk har minskat vår admin med 3-4 timmar per vecka och sparat oss 80 000 kr”
”Tack vare Blikk kan jag fakturera en timme mer varje dag, en 20% ökning av debiteringsgraden”
”Blikk gör det möjligt att följa ekonomiska nyckeltal som intäkter och kostnader i realtid”
Omdömen
Baserat på 1 omdömen
Baserat på 2 omdömen
Omdömen
Fördelar
Omdömen
Nackdelar
Hogia OpenBusiness Ekonomi
Hogia
Blikk Pro
Blikk