Bokio
vs
24SevenOffice

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Från 299k...

Ytterligare priser

fr. 1380k...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Ytterligare priser

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Bokföringsprogram

Årsredovisning
Autokontering
Automatiska rapporter
Bankkoppling
Bokslut & deklaration
E-fakturering
Färdiga mallar
Mobil kvittohantering
Momsdeklaration
Rådgivning
Självhjälp
Tidrapportering
Årsredovisning
Autokontering
Automatiska rapporter
Bankkoppling
Bokslut & deklaration
E-fakturering
Färdiga mallar
Mobil kvittohantering
Momsdeklaration
Rådgivning
Självhjälp
Tidrapportering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Vi på Bokio tycker inte att krånglig företagsadmin ska skrämma personer från att följa sina företagsdrömmar och starta eget. Därför har vi utvecklat ett allt-i-ett system som enkelt att jobba i och som ger dig en hjälpande hand under hela resan.

Varför väljer man ert system?

Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.

Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.

Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.

Varför väljer man er som leverantör?

Bokio Företagskonto

Vi är den enda leverantören på marknaden som kan erbjuda ett integrerat företagskonto direkt till bokföringen. Minska risken för misstag, spara tid och få bättre koll på din ekonomi.

Lätt att göra rätt

Utöver vår support har vi över 500 hjälpguider som beskriver hur du tacklar vanliga situationer i bokföringen. Du kan även bolla eventuella frågor med någon av de 17 000 egenföretagare som finns i vår Facebookgrupp.

Erbjudande för nystartade företag

Som nystartad får du upp till 6 månader på köpet när du tecknar en prenumeration hos Bokio. En perfekt start på ditt nya kapitel!

Varför väljer man er som leverantör?

Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.

Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.

Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Vår primära målgrupp är mindre företag och egenföretagare som inte vill lägga onödig tid på företagsadmin. Bokio passar väldigt bra för nya företagare, tack vare enkelheten i systemet. Vi har stöd för aktiebolag, enskilda firmor, handelsbolag, kommanditbolag och ekonomiska föreningar inom de flesta branscher.

Hur positionerar ni er på marknaden?

24SevenOffice utmärker sig på den svenska marknaden med sin breda erfarenhet och djupgående förståelse för företags behov. Förutom att erbjuda ett komplett affärs- och redovisningssystem, fokuserar vi på användarvänlighet och skalbarhet. Detta gör oss till ett utmärkt val för både SMB och stora företag i Sverige.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

När du startar företag är det sällan den administrativa delen som lockar. Bokio är byggt för att egenföretagare ska kunna lägga mindre tid på bokföringen, och mer tid på sin verksamhet. Genom automatisering, integrerat företagskonto och smarta funktioner blir det lätt att göra rätt, samtidigt som du sparar tid på köpet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.

Omdömen

Baserat på 2 omdömen

Baserat på 7 omdömen

Användarvänlighet
Support och service
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Support och service
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Omdömen

Fördelar

Bra systemstöd för bokföring
Att gratisversion är så förvånatsvärt bra för att vara en gratisversion! Tycker det är användarvänligt och enkelt att förstå bokföringsflödet i systemet.
Har använt 24SevenOffice sedan hösten 2015. Vad vi gillar bäst med 24SevenOffice: * Bokföringssystemet är lätt att lära sig och använda * Kan användas för alla kunder från små till medelstora företag * Mycket bra support * Systemet är väl lämpat för entreprenörer och advokater, som är vår huvudsakliga kundgrupp * Rapporter kan skrivas ut i projektform genom avtal med bolagets rapporteringsorganisation * Enkel import från andra system, speciellt för jurister
24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!

Omdömen

Nackdelar

Jag har svårt att förstå vissa kopplingar med kvittoregisteringen och momsen
Gillar inte kopplingen med årsredovisningen samt att supporten kan vara svår att få tag på. Förstår att ni vill att man skall gå via er supportbank på hemsidan först men om inte det löser problemet så behövs en kontaktperson.
Implementering av nya kunder, även om det går mycket smidigt med import med hjälp av Excel.
Kommer inte på något på rak arm.

24SevenOffice

24SevenOffice

Läs mer om 24SevenOffice

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to en_GB siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site