Agda PS
vs
Hogia OpenHR
Företagsstorlek
Antal anställda
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Lönesystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Användarvänlig, flexibel och säker lönehantering.
- Automatiserade arbetsflöden och effektiva processer.
- Smidiga integrationer och möjligheter att växa med företaget.
Varför väljer man ert system?
Välj Hogia OpenHR för en användarvänlig och effektiv lösning för lön och HR hantering. Med enkel integration och self-service kan medarbetare och chefer hantera allt smidigt på en och samma plattform. Ni får kraftfulla insikter genom nyckeltal, automatisk uppdatering efter lagkrav, AI-stöd för att minimera fel och smarta funktioner för utlägg och resa. Med oss som leverantör får ni en pålitlig partner för hela er löneprocess!
Varför väljer man er som leverantör?
- 40 års erfarenhet och ständig produktutveckling för en enklare vardag.
- Kvalitetssäkrad och automatiserad funktionalitet inom lön, HR, schemaläggning och bemanning.
- En pålitlig partner för företag som vill digitalisera sina löneprocesser.
Varför väljer man er som leverantör?
- Trygghet - 40 års erfarenhet i utveckling av ekonomi- och lönesystem
- Helhetsleverantör - Vi erbjuder ett brett utbud av system inom ekonomi, lön/HR och transport.
- Personlig support - Med Hogia får du tillgång till branschkunnig och personlig support som hjälper dig att effektivisera din verksamhet och använda systemet på bästa sätt.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Vi riktar oss mot privata företag och organisationer med 50 anställda och uppåt. Med kapacitet att hantera 450 kollektivavtal, är vårt lönesystem anpassat för de flesta branscher.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Hogia erbjuder två flexibla lösningar inom lön och HR för att möta behoven hos både små och stora företag på den svenska marknaden. För de större kunderna, med mer omfattande behov och krav på funktionalitet, har vi en avancerad lösning som erbjuder hög effektivitet i lönehanteringen. För mindre företag har vi en lösning som är särskilt fokuserad på enkelhet och snabb hantering, så att ni kan effektivisera era löneprocesser utan att kompromissa med kvalitet och säkerhet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vi tar hand om tekniken så att du kan fokusera på kärnverksamheten. Allt för lön finns samlat i ett system, utan extra licenskostnader. Du får även tillgång till vår aktiva kund-community för att dela erfarenheter med andra användare.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med Hogia OpenHR möter vi flera viktiga behov och utmaningar för företagets lönehantering:
- Tidseffektivisering: Genom automatiserade funktioner för löneberedning, frånvaro, och resor minskar vi den manuella arbetsbelastningen och frigör tid för strategiskt arbete.
- Enklare och säkrare hantering: Med self-service kan medarbetare själva uppdatera sina uppgifter, och chefer får full koll på teamets status och access – vilket underlättar administrationen.
- Efterlevnad och säkerhet: Med automatiska uppdateringar och GDPR-säkra processer säkerställer vi att företaget alltid följer lagkrav och behandlar data tryggt och korrekt.
- Effektiv dokumenthantering: Enkel hantering av dokument och påminnelser för utgångna dokument minskar risken för missade åtgärder och sparar tid.
Hogia OpenHR är lösningen för företag som söker enkelhet, säkerhet och en smidig hantering av hela sin löneprocess.
Omdömen
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Omdömen
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.