Control Edge eller 24SevenOffice
Control Edge
Visma Software24SevenOffice
24SevenOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
Control Edge konfigureras alltid individuellt för att säkerställa att funktioner och arbetsflöden anpassas till era processer. Integrationer - med exempelvis verksamhetssystem - skräddarsys efter era behov.
Starkt ekosystem - ett brett utbud av tillägg och tjänster samt systerprodukter. Som Visma kan vi också alltid hjälpa er med mer som exempelvis lön, HR-stöd, konsulttjänster och mycket mer.
Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.
Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.
Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.
Vi finns här. Vi (Visma Software AB) och våra certifierade partner är tillgängliga och fokuserar fullt ut på Sverige och den nordiska marknaden.
Visma som koncern är en ledande leverantör av affärskritisk programvara med stort fokus på innovation, vilket gör oss till en stark helhetsleverantör och experter på allt från detaljer till det stora hela.
Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.
Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.
Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.
Skiftet till ett modernt ekonomisystem hjälper företag att bli digitala och automatisera mer av det dagliga jobbet.
I det vardagliga nämner många av våra kunder automatisering av rutinuppgifter, smidigare processer, ökad kontroll och träffsäker uppföljning som bidragande till mer effektiv ekonomistyrning.
Drift och underhåll av egna servrar, samt uppdateringar och resurser för att säkerställa säkerheten tar tid och energi. Det slipper ni med ett molnbaserat ekonomisystem.
Modernisering av centrala system är i många fall avgörande. Väljer ni Control Edge som ekonomisystem finns vi med er hela vägen, och jobbar proaktivt för att ni ska få ut mesta möjliga av er lösning.
24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.
Produktfunktionaliteter i Ekonomisystem
- Analysverktyg:Ingår
- Automatisk bokföring:Ingår
- Automatiska betalningar:Ingår
- Bokföring:Ingår
- Budgetering:Ingår
- Elektronisk fakturahantering:Ingår
- Fakturering:Ingår
- Flerbolagshantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Lönehantering:
- Rapporter:Ingår
- Tid & projekthantering:Går att lägga till
- Analysverktyg:
- Automatisk bokföring:Ingår
- Automatiska betalningar:Ingår
- Bokföring:Ingår
- Budgetering:
- Elektronisk fakturahantering:
- Fakturering:Ingår
- Flerbolagshantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Lönehantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Tid & projekthantering:Ingår