HiCore Business eller 24SevenOffice
24SevenOffice
24SevenOfficeFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Full koll på lager och inköp
- Smidig offert/order/faktura
- Färdiga integrationer
Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.
Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.
Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.
- Lång erfarenhet av branschen
- Helhetslösning tillsammans med utvalda partners
- Snabb och kunnig support alla dagar och helger
Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.
Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.
Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.
"Med HiCores hjälp har vi fått ännu bättre koll på vår order- lagerhantering. Vi har kunnat digitalisera många processer som vi tidigare genomfört manuellt, vilket gör att vi sparar både tid och pengar.
HiCore är lyhörda, hjälpsamma och alltid på tårna när det kommer till vidareutveckling."
Jonas Åström, Rekomo AB
24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.
Produktfunktionaliteter i Affärssystem
- Anläggningsregister:
- App:Ingår
- Budgetverktyg:
- Business Intelligence:
- CRM:
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:Ingår
- Kapacitetsplanering:
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Går att lägga till
- Resurshantering:
- Tidsplanering:
- Tillverkning:
- Upphandling:
- Workflow:
- Anläggningsregister:Ingår
- App:Ingår
- Budgetverktyg:Ingår
- Business Intelligence:Ingår
- CRM:Ingår
- Dashboard:Ingår
- Ekonomi:Ingår
- Faktura:Ingår
- HRM:Ingår
- Inköp:Ingår
- Kampanjer:
- Kapacitetsplanering:Ingår
- Lager och Logistik:Ingår
- Leverans:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Rapporter:Ingår
- Realtidsdata:Ingår
- Redovisning:Ingår
- Resurshantering:Ingår
- Tidsplanering:Ingår
- Tillverkning:Ingår
- Upphandling:
- Workflow: