24SevenOffice
vs
Amili

Företagsstorlek

Antal anställda

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Enligt offert

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Faktureringsprogram

API integrering
Återkommande fakturering
Bankkoppling
E-fakturering
Fakturaköp
Kreditfaktura
Massfakturering
Offert
Påminnelseverktyg
Rapporter
ROT / RUT verktyg
Valutahantering
API integrering
Återkommande fakturering
Bankkoppling
E-fakturering
Fakturaköp
Kreditfaktura
Massfakturering
Offert
Påminnelseverktyg
Rapporter
ROT / RUT verktyg
Valutahantering

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

Helhets Integrering: Allt du behöver i en enda lösning för ett effektivare arbetsflöde.

Anpassningsbar: Flexibla lösningar som kan skräddarsys efter din verksamhets unika behov.

Framtidssäkrad: Kontinuerlig uppdatering och innovation håller systemet i framkant av teknologiska trender.

Varför väljer man ert system?

Man väljer Amili för att få en smartare, effektivare och mer automatiserad ekonomiavdelning.

Amili förenklar ditt arbete genom:

  • Att öka betalningsviljan och skapa starkare likviditet.
  • Bättre systemstöd och datadrivna beslut.
  • Tillgänglig, kompetent och snabb support.

Varför väljer man er som leverantör?

Pålitlighet: Över 20 års erfarenhet av affärs- och redovisningssystem.

Kundsupport: Engagerad kundsupport och rådgivning för att säkerställa att ni använder systemet så effektivt som möjligt, vid varje tillfälle.

Skalbarhet: Funktionalitet och support för att växa och utöka systemets funktionalitet vid behov.

Varför väljer man er som leverantör?

Amili är sömlöst integrerat med Vismas ekonomisystem och kan integrera med många andra välkända system. Det kan helt enkelt inte bli smidigare.

Vi har lång erfarenhet av känsliga inkassoåtgärder och hjälper dig att balansera företagets likviditetsbehov med förståelse för din kunds situation.

Tre fördelar med Amili

• Med ett och samma system får du bättre kontroll över ditt fakturaflöde.

• Hantera känsliga inkassoåtgärder med certifierade specialister.

• Få personlig service och avlasta din organisation.

Hur positionerar ni er på marknaden?

24SevenOffice utmärker sig på den svenska marknaden med sin breda erfarenhet och djupgående förståelse för företags behov. Förutom att erbjuda ett komplett affärs- och redovisningssystem, fokuserar vi på användarvänlighet och skalbarhet. Detta gör oss till ett utmärkt val för både SMB och stora företag i Sverige.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Allt går snabbare när allt hänger ihop

Amili är en vidareutveckling av Vismas beprövade faktura-, påminnelse- och inkassoservice. Vår digitala plattform ger dig tillgång till automatiserade verktyg för hela betalprocessen: från faktura till påminnelse och inkasso.

Genom att kombinera smart, innovativ teknik och mänsklig kontakt humaniserar Amili fakturaflödet. Det säkerställer en ansvarsfull hantering av den känsliga påminnelse- och inkassoprocessen, vilket upprätthåller förtroendet, stärker tilliten och ökar betalningsviljan.

Amili driver dina ärenden så långt som det behövs, med kundanpassad kommunikation för enklare och snabbare betalning. Du bestämmer själv vad som sköts automatiskt och får full koll genom rapportering i realtid.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

24SevenOffice hanterar ett brett spektrum av affärsutmaningar, från behovet av förbättrad dataintegrering och automatisering till komplexiteten i projektstyrning och kunduppföljning. Genom att automatisera redovisningsprocessen hjälper vi företag att minska manuellt arbete och öka noggrannhet. Vår CRM-modul förbättrar kundrelationer genom att erbjuda förbättrad hantering av data och fördjupad analys av kundbeteenden. Med våra verktyg för projektstyrning kan våra kunder följa projektets framsteg i realtid, optimera resursanvändning och förbättra leveranstiderna.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Automatiserar tidskrävande manuella processer.
  • Ökar betalningsviljan och ger nöjdare kunder.
  • Bättre systemstöd, analys och smartare beslut.
  • Full kontroll och starkare likviditet.
  • Frigör tid att investera i strategiska initiativ.

Omdömen

Baserat på 7 omdömen

Baserat på 0 omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Fördelar

Har brukt 24SevenOffice siden høsten 2015. Det vi likser best med 24SevenOffice: * Regnskapssystemet er enkelt å lære å ta i bruk * Kan brukes for alle kunder fra de miste til middelsstore bedrifter * Svært god support * Systemet passer godt for entreprenører og advokater som er vår hovedkundegruppe * Det kan skrives ut rapporter på prosjekt ved å inngå avtale med selskapets selskap for rapportering * Enkel import fra andre system spesielt for advokater
24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Nackdelar

Implementering av nye kunder, selv om det går svært greit ved bruk av import ved bruk av Excel.
Kommer inte på något på rak arm.

Tyvärr, ingen data än.

24SevenOffice

24SevenOffice

Läs mer om 24SevenOffice

Amili

Visma Amili

Läs mer om Amili

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI siteGo to de_DE site