Vad är Specter?
Affärssystemet för framgångsrik handel
Specter är affärssystemet som förenar digitala och fysiska säljkanaler och lager, anpassat för verksamheter som säljer fysiska produkter. Vår molnbaserade ERP- och POS-mjukvara hjälper mindre och medelstora e-handlare, varumärken och retailers att optimera och automatisera affärsflöden inom försäljning, inköp, lager, plock & pack, logistik och ekonomi.
Med smarta funktioner och standardintegrationer till populära e-handelsplattformar som t.ex. Shopify och WooCommerce, betal-, frakt- och 3PL-lösningar hjälper vi mindre och medelstora företag att uppnå högre effektivitet, bättre lönsamhet och ökad konkurrenskraft.
Kontakta oss för en kostnadsfri behovsanalys och upptäck hur vi hjälper andra retailers, varumärken och e-handlare att växa. Prova gärna vårt demosystem direkt på vår hemsida.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Utbildning
Hur kan ni utbilda kunden?Språk
På vilka språk finns systemet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Varför gör man affärer med Specter?
Varför väljer man Specter?
- Orderhantering och POS: Med Specter samlas all försäljning från t.ex. webbshop, fysiska butiker eller återförsäljare i ett system. Alla säljkanaler och lager är sammankopplade i realtid vilket ger rätt lagersaldo överallt, samt överblick och kontroll på alla dina kunder, order och produkter m.m.
- Inköp och lagerhantering: Specter är anpassat för försäljning av fysiska produkter. Med vår kraftfulla inköps- och lagerhantering kan du optimera flödet från inventering, inköpsbehov, inleveranser och lagerbokföring till effektivt plock och pack för snabba leveranser till dina kunder.
- Integrationer & API: Med vårt API och standardkopplingar fungerar Specter smidigt ihop med marknadens populäraste e-handelsplattformar, betal-, frakt- och logistiksystem.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi kan digital handel: Specter har sedan 2004 hjälpt tusentals svenska e-handlare, varumärken och retailers att automatisera och effektivisera deras kärnflöden. Vi har stor branschkunskap och täta samarbeten där vi kan rekommendera partners och lösningar.
- Standardsystem i molnet: Vi erbjuder såväl startups som snabbväxande företag ett branschanpassat och molnbaserat affärssystem. Det är enkelt att komma igång, välj och betala bara för de funktioner och integrationer du behöver. Bindningstid endast 3 månader.
- Sälj utan gränser: Med oss som leverantör kan du känna dig trygg med att sälja via olika kanaler, både lokalt och internationellt. Med Specters ERP & POS kan din verksamhet växa i den takt du vill.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Specter är ett kraftfullt och prisvänligt molnbaserat affärssystem för mindre och medelstora företag som säljer sällanköpsvaror via e-handel eller omnichannel. Vårt kassasystem Specter POS är en valbar funktion för försäljning i fysiska butiker eller Pop Up stores. Merparten av våra kunder har e-handel som en prioriterad säljkanal. Specter passar för både B2C och B2B-försäljning.
Vilka behov och utmaningar är det som Specter löser för kunden?
“Med Specter kan vi på ett smidigt sätt koppla ihop vår e-handel och butik med lager och lagerrörelser. Tack vare Specter har vi full kontroll över vårt order- och lagerflöde. På så sätt kan vi erbjuda en sömlös kundresa"
Se detta och fler kundcase på Specters hemsida.
Recensioner & Omdömen om Specter
Vad tycker andra om systemet?