HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Yesbox eller Wittyfit

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Max 42 kr/månad/medarbetare
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Priset beror på antal användare.
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Som kund vill du:

  • Ta del av lång undersökningserfarenhet kombinerat med kunskap om ledarskap och kommunikation för att skapa rätt action
  • Koppla insikter från mätningen till aktiviteter och mål
  • Kombinera svar via SMS och email för att få hög svarsfrekvens

Som kund tycker du att det är viktigt:

  • med uppföljning och analys samt resultat med jämförbarhet
  • att resultaten visas på olika sätt för olika roller
  • att kunna jämföra mot relevanta referensvärden och få användbara råd
  • att kunna lägga till moduler efterhand med funktioner som medarbetarsamtal, pulsmätningar, onboarding/offboarding, kompetensanalys, drivkraftsanalys eller 360°-feedback

Med ett gemensamt sätt att mäta medarbetarengagemang som kommer till roten med medarbetares uppfattningar skapas ett övergripande och gemensamt sätt att förstå resultat, oavsett språkbarriärer, gränser och lokaliteter.

Med omfattande insikter kan analyser direkt omsättas till åtgärder som skapar värdefull avkastning på era insatser med högre engagemang och produktivitet som resultat.

Omfattande verktyg för analyser ger en tydlig bild över nuvarande styrkor och förbättringsområden ur flera perpsketiv som: organisations, socio-, och biologiska perspektiv.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Bygger på vedertagen praxis och teknisk innovation
  • Flexibla med hög servicenivå
  • Medarbetarna på Yesbox har lång erfarenhet från att ställa frågor och att jobba med ledarskap
  • Är både bekräftat snabba och lätta att jobba med

Wittyfit är utvecklat ur vetenskapliga principer för att skapa riktig och hållbar förändringar inom konfigurerbara nyckelområden hos organisationer. Detta har satt förväntningar på användarvänligheten med ett resultat som både är snyggt men framförallt enkelt att använda.

Funktionalitet är ständigt under vidareutveckling för att säkerställa en hög användningsgrad hos kontorsarbeter och deskless-workers. Detta görs genom att vi ständigt för en dialog med kunder, akademin, marknaden och är lyhörda för teknisk utvecklingar.

Vi har stor erfarenhet av att jobba med företag som är globala i sin placering med ett kompetent och dedikerat team av customer sucess agenter som kan säkerställa er framgång på kort-, samt lång sikt.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
  • Få stöd i både verksamhetsutveckling och arbetsmiljöarbete
  • Utveckla, attrahera och behålla medarbetare genom att bygga en engagerad kultur.
  • Hitta utmaningar i tid
  • Arbete med insikt utveckling samt stöd och råd

När Wittyfit implementeras i organisationer märks förbättring i medarbetarengagemang. Detta tar sig form genom medarbetares egna uttryckta nöjdhet över sin arbetsgivare, ökade möjligheter för samarbete, samt mindre stress och negativitet. Förbättring på dessa områden har lett till högre produktivitet och lägre personalomsättning.

Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning

  • API uppsatt:
    Går att lägga till
  • Automatiska påminnelser:
    Ingår
  • Automatiska rekommendationer:
    Ingår
  • Benchmarking:
    Ingår
  • Chattfunktion:
    Går att lägga till
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Krypterad information:
    Ingår
  • Segmentera data:
    Ingår
  • SMS:
    Ingår
  • Valbar design:
    Går att lägga till
  • Verktyg för statistik & analys:
    Ingår
  • API uppsatt:
    Ingår
  • Automatiska påminnelser:
    Ingår
  • Automatiska rekommendationer:
    Ingår
  • Benchmarking:
    Ingår
  • Chattfunktion:
  • Färdiga mallar:
    Ingår
  • Krypterad information:
    Ingår
  • Segmentera data:
    Ingår
  • SMS:
    Ingår
  • Valbar design:
  • Verktyg för statistik & analys:
    Ingår

Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar

  • AI-assistans:
    Ingår
  • API Technical support:
    Ingår
  • Automatiska utskick:
    Ingår
  • Employee Net Promoter Score (eNPS):
    Ingår
  • Feedback:
    Går att lägga till
  • Forskningsbaserade frågor:
    Ingår
  • Förslag till åtgärder:
    Ingår
  • Ge beröm:
    Ingår
  • Heatmap Analys:
    Ingår
  • Kontinuerligt pulsmätning:
    Ingår
  • KPI:s/ NYCKELTAL:
    Ingår
  • NPS benchmarks:
    Ingår
  • Olika språk:
    Ingår
  • Realtids data:
    Går att lägga till
  • Synk av personaldata:
    Ingår
  • AI-assistans:
  • API Technical support:
    Ingår
  • Automatiska utskick:
    Ingår
  • Employee Net Promoter Score (eNPS):
    Ingår
  • Feedback:
    Ingår
  • Forskningsbaserade frågor:
    Ingår
  • Förslag till åtgärder:
    Ingår
  • Ge beröm:
    Ingår
  • Heatmap Analys:
    Ingår
  • Kontinuerligt pulsmätning:
    Ingår
  • KPI:s/ NYCKELTAL:
    Ingår
  • NPS benchmarks:
    Ingår
  • Olika språk:
    Går att lägga till
  • Realtids data:
    Ingår
  • Synk av personaldata:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Systemet innehåller många delar och är flexibelt i vilka du väljer att använda Många bra funktioner för mig som chef gällande planering och uppföljning Även mina medarbetare uppskattar processerna och systemet Mycket bra att ha undersökningar, resultat, medarbetarsamtal och verksamhetsmål i ett och samma system Vi planerar även att börja arbeta med utbildningsdelen Som användare får vi fantastisk support med allt från enkla frågor om hantering av systemet till utvecklingsfrågor, upplägg och analyser av enkäter och rapporterings verktyg
Flexibelt, användarvänligt, intuitivt verktyg med trendanalys och benchmarks. Dessutom är Yesbox Talent mycket kundorienterade och alltid flexibla för att anpassa enkät och analys till verksamhetens behov.

Nackdelar

Önskar att jag hade ännu mera tid att arbeta i systemet!
Svårt att hitta något man ogillar men ska man önska något så skulle det vara ett förbättrat verktyg för att sätta aktiviteter och mer överskådlig uppföljning av enskilda aktiviteter.

Tyvärr, inga omdömen än.

Yesbox

Yesbox