Yesbox
vs
Wittyfit
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
Max 42 kr...
Priset be...
Produktfunktionaliteter i Pulsmätningar
Produktfunktionaliteter i Medarbetarundersökning
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Som kund vill du:
- Ta del av lång undersökningserfarenhet kombinerat med kunskap om ledarskap och kommunikation
- Koppla insikter från mätningen till hur resultaten skapas.
- Få hög svarsfrekvens med relevanta frågor och påminnelser via både SMS och email.
Som kund tycker du att det är viktigt:
- med uppföljning och bra analys samt resultat med jämförbarhet
- med relevanta referensvärden och användbara råd
- med hög nivå på kundservice
- att kunna lägga till moduler efterhand med funktioner som medarbetarsamtal, kompetensanalys, drivkraftsanalys eller 360°-feedback
Varför väljer man ert system?
Med ett gemensamt sätt att mäta medarbetarengagemang som kommer till roten med medarbetares uppfattningar skapas ett övergripande och gemensamt sätt att förstå resultat, oavsett språkbarriärer, gränser och lokaliteter.
Med omfattande insikter kan analyser direkt omsättas till åtgärder som skapar värdefull avkastning på era insatser med högre engagemang och produktivitet som resultat.
Omfattande verktyg för analyser ger en tydlig bild över nuvarande styrkor och förbättringsområden ur flera perpsketiv som: organisations, socio-, och biologiska perspektiv.
Varför väljer man er som leverantör?
- Bygger på vedertagen praxis och teknisk innovation
- Flexibla med hög servicenivå
- Medarbetarna på Yesbox har lång erfarenhet från att ställa frågor och att jobba med ledarskap
- Är både bekräftat snabba och lätta att jobba med
Varför väljer man er som leverantör?
Wittyfit är utvecklat ur vetenskapliga principer för att skapa riktig och hållbar förändringar inom konfigurerbara nyckelområden hos organisationer. Detta har satt förväntningar på användarvänligheten med ett resultat som både är snyggt men framförallt enkelt att använda.
Funktionalitet är ständigt under vidareutveckling för att säkerställa en hög användningsgrad hos kontorsarbeter och deskless-workers. Detta görs genom att vi ständigt för en dialog med kunder, akademin, marknaden och är lyhörda för teknisk utvecklingar.
Vi har stor erfarenhet av att jobba med företag som är globala i sin placering med ett kompetent och dedikerat team av customer sucess agenter som kan säkerställa er framgång på kort-, samt lång sikt.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Forskningsbaserat - fokus på neuroledarskap
- Sätter uppföljningen i centrum
- Användbara råd och snabb kundservice
- Unika referensvärden
- Vy efter behörighet
Hur positionerar ni er på marknaden?
Det nära utvecklingssamarbetet med akademin har gett oss en fördel i det kraftfulla sätt att mäta medarbetarengagemang som genomsyrar hela vår plattform.
Utöver de möjligheter medarbetare har när det kommer till att vara ytterst specifika när det delar sina uppfattningar, ger det också ledare och HR rätt förutsättningar för att förstå vad som medarbetare själva anser är styrkor eller eventuella förbättringsområden.
Kombinera detta med flertalet organisationsperspektiv, sociologiska och biologiska faktorer så har ni en lösning som även är ämnat till att analysera och jämföra aggregerad data i flera led.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Få stöd i både verksamhetsutveckling och arbetsmiljöarbete.
- Utveckla, attrahera och behålla medarbetare.
- Förstå utmaningar i tid
- Kontinuerligt arbete med insikter för ständig utveckling.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
När Wittyfit implementeras i organisationer märks förbättring i medarbetarengagemang. Detta tar sig form genom medarbetares egna uttryckta nöjdhet över sin arbetsgivare, ökade möjligheter för samarbete, samt mindre stress och negativitet. Förbättring på dessa områden har lett till högre produktivitet och lägre personalomsättning.
Omdömen
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Tyvärr, ingen data än.
Fördelar
Tyvärr, ingen data än.
Nackdelar
Tyvärr, ingen data än.