ENIGX
vs
ServIT Center
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
-
320 kr/anv/mån
Produktfunktionaliteter i Helpdesk system
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
Gör ditt företags systemer intelligenta: Vi har utvecklat en avancerad plattform, driven av artificiell intelligens, som enkelt kan integreras med ditt företags befintliga systemer för att optimera era arbetsflöden.
Assistenter till alla avdelningar: Oavsett om era supportmedarbetare behöver hjälp med att besvara förfrågningar eller om ledaren behöver stöd för utbildning, kan ENIGX hjälpa till.
Flexibilitet och användarvänlighet för ditt företag: Vi har skapat en plattform som inte bara är flexibel utan också användarvänlig för alla. Från en sluten miljö som den enskilda medarbetaren kan anpassa till vårt API som era utvecklare kan arbeta med.
Varför väljer man ert system?
- Användarvänligt. Kort startsträcka, lätt att förstå och att komma i gång via ett elegant gränssnitt. Svensk ingenjörskonst när den är som bäst.
- Prisvärt. Innehåller allt du behöver till lägre kostnad än våra konkurrenter.
- Tryggt. En beprövad lösning som växer med behoven som används av många välkända företag.
Varför väljer man er som leverantör?
Teknisk expertis kombinerad med branscherfarenhet.
Varför väljer man er som leverantör?
- Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
- Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
- Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Systemet har testats i nära samarbete med riktiga användare, i verkliga användningsfall och med stor framgång.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Kundupplevelse. Era kunder får en bra kundupplevelse och upplever ett professionellt bemötande.
- Effektivisera. Med kompetent och lättarbetat verktyg effektiviserar men verksamheten internt.
- Spårbarhet och uppföljning. Ta fram underlag för att förbättra och trimma er kundtjänst.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Optimering och därmed frigörande av resurser.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.
Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.