Datakvalitet
vs
Any4m

Företagsstorlek

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

Priset är...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Verksamhetssystem

Analysverktyg
Ärendehantering
Avvikelsehantering
Behörighetshantering
Dokumenthantering
Integrerbart
Måluppföljning
Modulärt
Orderhantering
Processkarta
Projekthantering
Resurshantering
Stöd för ISO standard
Strategiutveckling
Analysverktyg
Ärendehantering
Avvikelsehantering
Behörighetshantering
Dokumenthantering
Integrerbart
Måluppföljning
Modulärt
Orderhantering
Processkarta
Projekthantering
Resurshantering
Stöd för ISO standard
Strategiutveckling

Produktfunktionaliteter i Ledningssystem

Analysverktyg
Ärendehantering
Avvikelsehantering
Behörighetshantering
Dokumenthantering
Integrerbart
Måluppföljning
Modulärt
Orderhantering
Processkarta
Projekthantering
Resurshantering
Stöd för ISO standard
Strategiutveckling
Analysverktyg
Ärendehantering
Avvikelsehantering
Behörighetshantering
Dokumenthantering
Integrerbart
Måluppföljning
Modulärt
Orderhantering
Processkarta
Projekthantering
Resurshantering
Stöd för ISO standard
Strategiutveckling

Produktfunktionaliteter i Processverktyg

API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler
API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler

Produktfunktionaliteter i Processhanteringssystem

API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler
API
Arbetsfördelning
Automatiska notiser
Avvikelsehantering
Behörigheter
Dashboard
Dokumenthantering
Processkartor
Standardiserade symboler

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Användarvänligt och lätt att konfigurera som passar till verksamhetens behov
  • Erbjuder specialanpassade moduler som sömlöst håller ihop hela kvalitetskedjan
  • Komplett system- och dokumentpaket som inkluderar ISO 9001, 27001 och 14001-standarder

Varför väljer man ert system?

  • Vår användarvänliga molnplattform är sömlöst integrerad med Microsoft Azure & Office 365 från start och kan nås via Teams, Intranät eller valfri webbläsare.
  • Möjlighet till enkel integration med existerande system via standardiserade API:er skapar förutsättningar för innovation, effektiviseringar och ständiga förbättringar.
  • Ren paketerad SaaS-molntjänst till en fast månadskostnad, ingen extra licenskostnad per användare tillkommer.
  • Intuitivt gränssnitt som möjliggör smart samarbete mellan tvärfunktionella team och samtidigt minimerar utvecklingskostnader och kostnadskrävande konsultprojekt.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Lång erfarenhet med kvalitetssystem i stora och små organisationer
  • Mycket nöjda kunder
  • Hög kompetens inom såväl systemutveckling och ämnesområdet

Varför väljer man er som leverantör?

  • Gedigen erfarenhet inom informationshantering, applikationsutveckling och en passion för modern teknik.
  • Medarbetare med stort verksamhetskunnande och en förmåga att snabbt förstå verksamhetens behov och utmaningar för att effektivt kunna adressera dessa med smarta och kostnadseffektiva kreativa lösningar.
  • Nära samarbete med våra kunder, alltid med användarvänlighet i fokus.
  • Övertygade om att varje förbättrad process är ett framsteg som driver resultat och verkligt värde.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • Vi har process och kvalitetssystemverktyg som är lätta att konfigurera efter kunden verksamhet och behov
  • Egenutvecklad app med specialanpassade QR koder för bl.a. maskin och utrustningsunderhåll
  • Ett av marknadens bästa dokument- och avvikssystem med ett integrerat processverktyg
  • Enkelt och användarvänligt gränssnitt så medarbetare upplever det intuitivt att använda och hittar direkt det som är viktigt i vardagen

Hur positionerar ni er på marknaden?

Med en av Sveriges bästa arkitekter i spetsen, ett gediget verksamhetskunnande och våra fantastiska kunder utvecklar vi dagligen vår plattform och hjälper företag att förstå och förbättra sin verksamhet genom att se helheten och samarbeta smart kring processutveckling.

Vår plattforms sömlösa integration med Office 365 möjliggör nyttjandet av Microsofts kraftfullhet och befintliga produkter (SharePoint, Teams etc.) samtidigt som vi överbrygger generella begränsningar i dessa verktyg med den senaste tekniken och vårt intuitiva gränssnitt. Denna kombination gör det möjligt att enkelt skapa ett modernt flexibelt ledningssystem som är helt verksamhetsanpassat, kostnadseffektivt och tillgängligt för alla anställda – digitalisering på riktigt!

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vårt system hjälper våra kunder att strukturera kvalitetsprocessen på ett enkelt sätt genom olika moduler som stödjer vid inter - och extern revisioner, ISO revisioner, kompetensöversikt och kan enkelt få överblick av sin utrustningspark genom QR-koder och vår egenutvecklad app.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med Any4m skapas samsyn i verksamheten för ökad möjlighet till att snabbt ställa om och genomföra förändringar. Strategin länkas ihop med den dagliga verksamheten och befintliga processer och ledningssystem omvandlas enkelt till en modern digital, levande och transparent applikation.

Any4m ser till att tvärfunktionella team med olika expertisområden kan samarbeta agilt och utan komplexitet för både dagligt stöd och effektiv verksamhetsutveckling. Automatiserade processer, arbetsflöden och färdiga anpassningsbara formulär skapar också processefterlevnad och spårbarhet samt minimerar repetitivt arbete och frigör tid till ständiga förbättringar och det som verkligen skapar mervärde.

Omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Oppfølgingen fra konsulentene til å få hjelp til å utforme systemet selv
Enkelt å implementere og ta i bruk på en gang. Enkelt å konfigurere for å gjøre egne tilpasninger for sin bedrift. Modulene linker mot hverandre slik at man har referanser/henvisninger på tvers av "arbeidsområder". Alt er koblet sammen. Rask support. Krever ikke mye opplæring
Uppskattar flexibiliteten med systemet, användarvänligheten och möjligheten till ett kostnadseffektivt systemstöd. Att kunna utveckla formulär och funktioner utan att vara beroende av konsulthjälp är ovärderligt.
Anpassningsbar lösning, stor kompetens hos Any4m, duktiga utvecklare

Nackdelar

At det var noen bugs, spesielt i begynnelsesfasen
Layout og rapporter er OK men kan forbedres.
Formulären kan upplevas lite stela, hade uppskattat möjligheten till att variera med färger och andra typsnitt.
Any4m har växt mycket under 2021 och det har påverkat bemanningen.

Datakvalitet

Datakvalitet

Läs mer om Datakvalitet

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site