
Vad är mBiz?
Arbetsordersystemet för dig som jobbar med service och installation! Ta med dig kontoret ute på fält där du enkelt kan hantera arbetsordrar, anläggningar, projekt, tid och material. mBiz är smart, smidigt och kan anpassas med olika funktioner för just din verksamhet och passar därför företag i alla storlekar. Minska administration och frustrationen, effektivisera arbetsdagen och få tid över till mer värdeskapande uppgifter.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Tidrapportering
Fakturaunderlag
Varför gör man affärer med Mirror Partner Utveckling AB?
Varför väljer man mBiz?
mBiz är uppskattat som arbetsordersystem bland annat för att
- det är enkelt att använda och är alltid tillgängligt även på fältet
- du kan använda digitala checklistor för ex. egenkontroller och underhåll till dina ordrar
- du kan koppla arbetsordrar till kund, projekt eller direkt på anläggningen
- vi har en flexibel licensmodell där du endast betalar för de funktioner som används
- du har möjlighet att utöka med fler moduler i samma verktyg
Varför väljer man er som leverantör?
Vi är ofta en uppskattad leverantör för att
- vi är lösningsorienterade, rättframma och transparenta
- vi har en ständig utveckling i nära samarbete med våra användare
- dedikerad projektledare som ser till att införandet blir lyckat
- supporten är fantastisk
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
mBiz är en molntjänst som främst utvecklats för företag som arbetar inom säkerhetsbranschen och har höga krav på lagring av anläggningsdokumentation. Systemet passar dock alla företag som arbetar med service och installation där kraven är höga på enkelhet, användarvänlighet och man vill effektivisera sin arbetdag.
Systemet utvecklas och drivs i Sverige där vi har kontroll och ansvar för hela leveransen till dig som kund - allt från utvecklingen av funktionerna till driften och lagringen i våra egna säkra datahallar, självklart hållbart med grön Svensk el. Systemet utvecklas i nära samarbete med marknaden och vår största drivkraft är våra kunder och vår service.
Vilka behov och utmaningar är det som mBiz löser för kunden?
Med mBiz får du ett verktyg som hjälper dig att
- ge medarbetarna en enklare arbetsdag
- förenkla kommunikationen med dina kunder vid serviceärenden
- underlätta administrationen och spara tid
- öka effektivitet och lönsamhet
Omdömen om mBiz
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Att det fungerar som förväntat