HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Summera Support eller ENIGX

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:695 kr/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
  • Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet

Gör ditt företags systemer intelligenta: Vi har utvecklat en avancerad plattform, driven av artificiell intelligens, som enkelt kan integreras med ditt företags befintliga systemer för att optimera era arbetsflöden.

Assistenter till alla avdelningar: Oavsett om era supportmedarbetare behöver hjälp med att besvara förfrågningar eller om ledaren behöver stöd för utbildning, kan ENIGX hjälpa till.

Flexibilitet och användarvänlighet för ditt företag: Vi har skapat en plattform som inte bara är flexibel utan också användarvänlig för alla. Från en sluten miljö som den enskilda medarbetaren kan anpassa till vårt API som era utvecklare kan arbeta med.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Snabbt att komma igång utan krångel
  • Lyssnar och tillgodoser kundens behov
  • Bra och snabb support

Teknisk expertis kombinerad med branscherfarenhet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).

Optimering och därmed frigörande av resurser.

Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem

  • Hanteringstid:
    Ingår
  • Livechat:
  • Prioriteringsfunktion:
    Ingår
  • Sentimentanalys:
  • Självhjälp:
  • Smart arbetsfördelning:
    Ingår
  • Standardsvar:
    Ingår
  • Statistik och Rapporter:
    Ingår
  • Telefon:
    Går att lägga till
  • Tickets:
    Ingår
  • Ärendestatus:
    Ingår
  • Hanteringstid:
  • Livechat:
    Ingår
  • Prioriteringsfunktion:
  • Sentimentanalys:
    Ingår
  • Självhjälp:
    Ingår
  • Smart arbetsfördelning:
  • Standardsvar:
    Ingår
  • Statistik och Rapporter:
    Ingår
  • Telefon:
  • Tickets:
  • Ärendestatus:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelt och självinstruerande samt snabb support
Den enkla men ändå funktionella layouten och funktionen .

Nackdelar

Att det saknas möjlighet att bifoga filer till adresser/objekt
Med många kunder/användare blir det i vissa moment lite oövergripligt.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

At platformen har forskellige niveauer af brugervenligheder, så alle lag i organisationen, uanset teknisk kunden kan bruge den. Der er et brugervenligt Dashboard, som bruges af lederne til at oprette kampagner og et API som vores tekniske team er glade for.

Nackdelar

At der bliver mindre af den menneskelige kontakt, men det er mere generelt for AI.

Summera Support

Summera Support