Summera Support
vs
ENIGX
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
695 kr/mån
-
Produktfunktionaliteter i Kundservicesystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
Varför väljer man ert system?
Gör ditt företags systemer intelligenta: Vi har utvecklat en avancerad plattform, driven av artificiell intelligens, som enkelt kan integreras med ditt företags befintliga systemer för att optimera era arbetsflöden.
Assistenter till alla avdelningar: Oavsett om era supportmedarbetare behöver hjälp med att besvara förfrågningar eller om ledaren behöver stöd för utbildning, kan ENIGX hjälpa till.
Flexibilitet och användarvänlighet för ditt företag: Vi har skapat en plattform som inte bara är flexibel utan också användarvänlig för alla. Från en sluten miljö som den enskilda medarbetaren kan anpassa till vårt API som era utvecklare kan arbeta med.
Varför väljer man er som leverantör?
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
Varför väljer man er som leverantör?
Teknisk expertis kombinerad med branscherfarenhet.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Konkurrenskraftig prissättning, driftsäkert och lättanvänt.
Vi är snabba på bollen och siktar alltid på att hitta den bästa lösningen för er. Med oss som leverantör slipper ni långa projektplaner för att komma igång eller få ändringar implementerade.
Hur positionerar ni er på marknaden?
Systemet har testats i nära samarbete med riktiga användare, i verkliga användningsfall och med stor framgång.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via v åra kopplingar till Visma och Fortnox).
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Optimering och därmed frigörande av resurser.