Centuri eller Any4m
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:5kr/anv/mån
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Enkelt konfigurerbara processer/flöden och formulär
- Fullt stöd för dokument, ärenden, avtal och enskilda uppgifter
- Intuitivt gränssnitt med personlig överblick över allt som berör den enskilde medarbetaren
- Kraftfull sökmotor med fulltext-indexering och relevansbaserade resultat
- Fullt webbaserat och mobilt utan några appar eller nedladdade programvaror
- Vår användarvänliga molnplattform är sömlöst integrerad med Microsoft Azure & Office 365 från start och kan nås via Teams, Intranät eller valfri webbläsare.
- Möjlighet till enkel integration med existerande system via standardiserade API:er skapar förutsättningar för innovation, effektiviseringar och ständiga förbättringar.
- Ren paketerad SaaS-molntjänst till en fast månadskostnad, ingen extra licenskostnad per användare tillkommer.
- Intuitivt gränssnitt som möjliggör smart samarbete mellan tvärfunktionella team och samtidigt minimerar utvecklingskostnader och kostnadskrävande konsultprojekt.
- Gedigen erfarenhet av IT-stöd för ledningssystem
- Djup kunskap om olika branschers regulatoriska och organisatorisk förutsättningar
- Helhetsleverantör som utvecklar produkten, har egna konsulter för implementering och hanterar support internt
- Utveckling i nära samarbete med våra kunder
- Gedigen erfarenhet inom informationshantering, applikationsutveckling och en passion för modern teknik.
- Medarbetare med stort verksamhetskunnande och en förmåga att snabbt förstå verksamhetens behov och utmaningar för att effektivt kunna adressera dessa med smarta och kostnadseffektiva kreativa lösningar.
- Nära samarbete med våra kunder, alltid med användarvänlighet i fokus.
- Övertygade om att varje förbättrad process är ett framsteg som driver resultat och verkligt värde.
Svenska tjänstemän lägger närmare 45% av sin tid på administration och i takt med den ökande informationsmängden och ett ökande antal system så ökar också utmaningen med att få överblick över verksamheten. Centuri hjälper verksamheter att skapa, underhålla och hitta ostrukturerad information snabbare och enklare samtidigt som vi säkerställer att viktig information granskas och uppdateras så att kvaliteten i verksamheten upprätthålls.
Plattformen ger medarbetarna möjlighet att få överblick över all information, oavsett om det är dokument, ärenden, avtal, kompetenser, risker eller processer - filtrerat baserat på vad som är relevant för den enskilde individen.
Centuri håller reda på allt som du som medarbetare behöver göra, oavsett om det gäller att granska dokument, omförhandla avtal, handlägga en avvikelse eller uppdatera dina kompetenser och samlar allt på din personliga "att göra"-sida.
Konfigurerbarheten gör att systemet enkelt kan förändras för att stödja nya och förändrade behov utan externa konsulter eller tekniker.
Med Any4m skapas samsyn i verksamheten för ökad möjlighet till att snabbt ställa om och genomföra förändringar. Strategin länkas ihop med den dagliga verksamheten och befintliga processer och ledningssystem omvandlas enkelt till en modern digital, levande och transparent applikation.
Any4m ser till att tvärfunktionella team med olika expertisområden kan samarbeta agilt och utan komplexitet för både dagligt stöd och effektiv verksamhetsutveckling. Automatiserade processer, arbetsflöden och färdiga anpassningsbara formulär skapar också processefterlevnad och spårbarhet samt minimerar repetitivt arbete och frigör tid till ständiga förbättringar och det som verkligen skapar mervärde.
Produktfunktionaliteter i Verksamhetssystem
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:Ingår
- Måluppföljning:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:
- Resurshantering:Ingår
- Strategiutveckling:Ingår
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:
- Måluppföljning:
- Orderhantering:
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Resurshantering:
- Strategiutveckling:
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
Produktfunktionaliteter i Ledningssystem
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:Ingår
- Måluppföljning:Ingår
- Orderhantering:Ingår
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:
- Resurshantering:Ingår
- Strategiutveckling:Ingår
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår
- Analysverktyg:Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Behörighetshantering:Ingår
- Dokumenthantering:Ingår
- Integrerbart:Ingår
- Modulärt:
- Måluppföljning:
- Orderhantering:
- Processkarta:Ingår
- Projekthantering:Ingår
- Resurshantering:
- Strategiutveckling:
- Stöd för ISO standard:Ingår
- Ärendehantering:Ingår