HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Sweet Systems eller IDX

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:From 5.000:-/SEK per month
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?

Sweet CRM: Optimera och förbättra produktiviteten med lätthet med Sweet CRM. Automatisera dina verksamhetsprocesser smidigt och enkelt.

Sweet Forms: Onlineverktyget där du skapar och publicerar digitala och automatiserade formulär på nolltid, på ett säkert och enkelt sätt.

Sweet Automation: Enkla och kraftfulla automatiseringar för datadrivna beslut och ökad effektivitet, där du bestämmer reglerna.

Sweet Performance: Mät prestanda och nyckeltal med Sweets lättanvända dashboards där allt faller på plats.

Varför ska man välja IDX NoCode Integrationsplattform?

  • IDX är en molnbaserad lösning som är skalbar, säker och kostnadseffektiv. Du behöver inte installera någon programvara eller hårdvara, utan kan komma åt IDX via en webbläsare.
  • IDX har ett användarvänligt gränssnitt som låter dig skapa och hantera dataflöden med drag-och-släpp-funktioner. Du behöver inte ha några programmeringskunskaper, utan kan fokusera på din affärslogik och dina mål.
  • IDX har ett stort utbud av datakällor och anslutningar som du kan använda för att integrera data från olika system och plattformar. Till exempel kan du ansluta till SAP, Salesforce, Dynamics 365, Hubspot, Amazon S3 och många fler.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

1. Sweet Systems är den svenska aktören som finns med längs vägen och med sin breda erfarenhet har en god insikt i hur verksamheter skiljer sig åt och att förståelse för processerna är nyckeln till en lyckad implementering.

2. Enkelt är grundstenen i våra verktyg som inte kräver stora utvecklingsprocesser och gör det möjligt för verksamheterna att själva konfigurera våra lösningar efter behovens utveckling vilket skapar förutsättningarna för att kunna skala upp utan långa ledtider.

3. Vi växer med våra kunder i fokus och med oss som leverantör är man en del i utvecklingen frammåt och möts utav ett engagerat team som är tillmötesgående och supporten man behöver är alltid nära till hands.

Varför man ska man välja Graz som leverantör?

  • Vi på Graz har lång erfarenhet av att leverera smarta lösningar för finansiella institutioner i Norden. Företaget grundades 1999 i Sverige och har sedan dess utvecklat sin kompetens och sitt erbjudande inom dataintegration och automatisering.
  • Graz har en NoCode integrationsplattform som heter IDX, som gör det möjligt att integrera data och automatisera komplexa dataflöden på ett enkelt och effektivt sätt. IDX är en molnbaserad lösning som är skalbar, säker och kostnadseffektiv. IDX har ett användarvänligt gränssnitt som låter dig skapa och hantera dataflöden med drag-och-släpp-funktioner. IDX har också ett stort utbud av datakällor och anslutningar som du kan använda för att integrera data från olika system och plattformar.
  • Graz har en hög kundnöjdhet och ett gott rykte på marknaden. Företaget har många nöjda kunder som vittnar om Graz kvalitet, service och flexibilitet. Företaget har också fått flera utmärkelser och certifieringar för sin verksamhet, till exempel ISO 9001, SAP partner, SEB integrationspartner, Microsoft Gold Partner och Microsoft Azure partner.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

1. Genom att digitalisera och automatisera verksamhetens processer minskar våra lösningar riskerna för ärenden som glöms bort eller går förlorade. Denna automatisering eliminerar manuella misstag och säkerställer att alla aktiviteter hanteras effektivt.

2. Med vår lösning får kunderna en fullständig överblick som gör det enklare att visualisera, utvärdera och handla. Detta bidrar till att identifiera och minska tidstjuvar och flaskhalsar som tidigare kan ha gått obemärkta.

3. Vi förstår att digitalisering och automatisering kan vara tidskrävande och belasta utvecklingsavdelningen. Därför erbjuder vi "low code"-verktyg som tillåter verksamhetspersonal att självständigt hantera uppgifter. Detta minskar ledtiderna, möjliggör att även lägre prioriterade projekt kan genomföras, och låter IT-avdelningen fokusera på kärnverksamheten.

IDX NoCode integrationsplattform är en plattform som låter dig skapa och hantera integrationer mellan olika system och plattformar utan att behöva skriva någon kod. En NoCode integrationsplattform kan lösa flera behov och utmaningar för kunder, till exempel:

  • Du kan spara tid och pengar genom att använda färdiga kopplingar och flöden som är anpassade för olika verksamhetsbehov. Du behöver inte anlita utvecklare eller konsulter för att bygga och underhålla dina integrationer.
  • Du kan få en bättre överblick och kontroll över dina integrationer genom att ha dem samlade på ett och samma ställe. Du kan enkelt övervaka, felsöka och förändra dina integrationer utan att behöva hantera flera olika system och leverantörer.
  • Du kan öka din flexibilitet och innovation genom att kunna integrera data och automatisera processer på ett smartare sätt. Du kan utnyttja ett stort ekosystem av datakällor och anslutningar som kan hjälpa dig att skapa värde och konkurrensfördelar.
  • Du kan höja din IT-kompetens och involvera fler personer i dina digitala projekt. Du kan använda ett användarvänligt gränssnitt som låter dig skapa och hantera integrationer med drag-och-släpp-funktioner. Du behöver inte ha några programmeringskunskaper, utan kan fokusera på din affärslogik och dina mål

Produktfunktionaliteter i Automatiseringsverktyg

  • Analyser och rapporter:
    Ingår
  • Användarinteraktion och chatbots:
  • API:
    Ingår
  • Artificiell intelligens:
  • Low code:
    Ingår
  • Monitorering:
    Ingår
  • Processhantering:
    Ingår
  • Utlösare:
    Ingår
  • Analyser och rapporter:
    Ingår
  • Användarinteraktion och chatbots:
    Går att lägga till
  • API:
    Ingår
  • Artificiell intelligens:
  • Low code:
    Ingår
  • Monitorering:
    Ingår
  • Processhantering:
    Ingår
  • Utlösare:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Jag har nyligen börjat använda Sweet Systems för vårt företags CRM-behov, och jag kan helhjärtat säga att det har revolutionerat vårt sätt att hantera kundrelationer. Deras användarvänliga gränssnitt har gjort det enkelt för vårt team att spåra, analysera och hantera kundinteraktioner på ett effektivt sätt.
Väldigt användarvänligt och smidigt. Känns modernt och enkelt att integrera med till andra system. Stort plus är Form Designer där vi själva kan skapa och redigera våra digitala formulär. Uppskattar dessutom support och personalen på Sweet väldigt mycket som alltid är tillmötesgående, snabba och hjälpsamma.

Nackdelar

Projektet kräver engagemang och att hela organisationen följer med systembytet. Upplärningen kräver att den interna organisationen medverkar.
Kan inte komma på någonting

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att enkelt kunna bygga Dashboards med data från olika källor inom företaget. Bra support
Enkelt att skapa rapporter och bra support

Nackdelar

Saknar information

Sweet Systems

Sweet Systems AB