HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Summera Support eller Easoft ERP

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:695 kr/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
  • Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
  • Easoft utgår från ert behov och er verksamhet. Ett system måste kunna hantera hela er vardag, inte bara vissa delar. Vi hjälper er med helheten.

  • Kraftfullt system som främjar tillväxt. Automatisera flöden för att höja nivån på kvallité utan att det tar längre tid.

  • Dynamiskt toppmodernt dokumenteringsverktyg direkt i telefonen. Fyll i egenkontroller, arbetsmiljöplan, eller egna mallar med foton direkt ute på arbetsplatsen. Färdiga dokument att dela direkt med era kontakter utan krångel.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Snabbt att komma igång utan krångel
  • Lyssnar och tillgodoser kundens behov
  • Bra och snabb support
  • Vi erbjuder er en gediget uppstart och systembyte för att ni ska känna er trygga med att driva er verksamhet med hjälp av Easoft. Dedikerad personal som tar hand om er och ger er personlig support och som förstår ert behov.

  • Vi kommer själva från byggbranschen och förstår därför era behov samt utmaningar mycket väl.

  • Fri telefonsupport är en självklarhet för er trygghet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).

  • Säljstöd / CRM - Följ affärsprocessen från förfrågan hela vägen till vunnen affär.
  • Offert med kalkylfunktion och er egen design.
  • Automatiserade arbetsuppgifter kopplade till specifika uppdrag
  • Förenklar kundkommunikationen med automatiserade meddelanden.
  • Resurs och projektplanering
  • Kraftfull ekonomisk översikt för både små och stora projekt.

Produktfunktionaliteter i Arbetsordersystem

  • Artikelregister med priser:
    Ingår
  • Avtalshantering:
    Går att lägga till
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Går att lägga till
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • GDPR-stöd:
    Ingår
  • GPS-stöd:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång projektstatus:
    Ingår
  • Logga materialförbrukning:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Går att lägga till
  • Projektkopplad utläggsregistrering:
    Ingår
  • Resultatanalys:
    Går att lägga till
  • Schemaläggning:
  • Tidrapportering:
    Går att lägga till
  • Artikelregister med priser:
    Ingår
  • Avtalshantering:
    Ingår
  • Checklista:
    Ingår
  • Digital signering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Fakturaunderlag:
    Ingår
  • GDPR-stöd:
    Ingår
  • GPS-stöd:
    Ingår
  • Integration lönesystem/ bokföring:
    Ingår
  • Kundtillgång projektstatus:
    Ingår
  • Logga materialförbrukning:
    Ingår
  • Offertverktyg:
    Ingår
  • Personalliggare:
    Ingår
  • Projektkopplad utläggsregistrering:
    Ingår
  • Resultatanalys:
    Ingår
  • Schemaläggning:
    Ingår
  • Tidrapportering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelt och självinstruerande samt snabb support
Den enkla men ändå funktionella layouten och funktionen .

Nackdelar

Att det saknas möjlighet att bifoga filer till adresser/objekt
Med många kunder/användare blir det i vissa moment lite oövergripligt.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Användarvänligt system och ett bra verktyg för säljare Löne- och budgetfunktioner Leveranskalendern är riktigt bra!
Dokumenthanteringen: smidigt att komma åt och fylla i egenkontroller och hitta underlag som behövs för att utföra jobben. Snabb support om det uppstår någon fråga eller problem.

Nackdelar

Sökfunktionen skulle kunna förbättras Rapporteringsverktyg kan fortfarande utvecklas
Fått en del klagomål från montörer i mobilverisionen att zoom-funktionen i PDF:er är dålig. Vore bra med några lathundar i systemet för utbildande syfte hur man använder vissa funktioner.

Summera Support

Summera Support

Easoft ERP

Easoft