Summera Support eller Advantum
Summera Support
Summera SupportAdvantum
InfoTech Scandinavia ABFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:695 kr/mån
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Enkelt att använda med minimalt utbildningsbehov
- Skräddarsytt för olika arbetsmetoder och branscher, vilket ger användarna en trygghet
- Konfigurerbarhet
- Effektivitet
- Användarvänlighet
- Kostnadseffektivitet
- Relationer
- Säkerhet och Dataskydd
- Snabbt att komma igång utan krångel
- Lyssnar och tillgodoser kundens behov
- Bra och snabb support
InfoTech Scandinavia AB erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. Hos oss finner Ni en etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer. På InfoTech Scandinavia är vi 100% fokuserade på Advantum och har över 20 års erfarenhet av systemlösningar inom informationshantering, dokumenthantering, Life Science och PDM.
Summera Support ser till att inga ärenden hamnar mellan stolarna och er personal har alltid en tydlig bild över ärenden som ska utföras. Få en bra överblick av hela kedjan från start av ett ärende till slutrapportering och statistik (koppla på fakturering av ärenden via våra kopplingar till Visma och Fortnox).
Med sin säkerhet och extrema flexibilitet är Advantum plattformen svaret på era behov inom informationshantering. Välj en färdigpaketerad Branschlösning, enskilda Förkonfigurationer eller låt oss skapa någonting helt unikt med en Kundspecifik konfigurering, kostnadseffektivt och beprövat utan specialanpassningar.
- Branschlösningar
- Best practice färdiga lösningar för: Life Science, Produktutveckling och Anläggningsinformation
- Förkonfigurationer
- Färdiga konfigurationer för hantering av specifik informationshantering
- Kundspecifikt
- Skräddarsydd konfigurering utan specialanpassning för kundspecifika behov och krav
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Går att lägga till
- Inventarier:Går att lägga till
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Går att lägga till
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Går att lägga till
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:
- Helpdesk-ärendehantering:
- Integration med ERP/ CRM:Går att lägga till
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:
- Service management:
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Går att lägga till
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:
- Ärende- & svarsmallar:Går att lägga till