HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Flowfactory eller Salesforce

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:750kr/mån/anv
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Snabbt och enkelt: bygg en applikation på bara 8 veckor
  • Flexibelt: enkelt att justera och bygga om vartefter förutsättningarna ändras
  • Säkert: används inom offentlig sektor och organisationer med höga säkerhetskrav
  • Visuell och användarnära utveckling

Möjliggör tillväxt. Med Salesforce får du ett användarvänligt och skalbart system som hjälper din affär att växa.
Användarvänligt. Salesforce ett av världens mest älskade CRM-system just för att det är enkelt att arbeta i.
Kunden i centrum. I Salesforce kan du samla information om dina kunder från flera olika system, vilket förenklar vardagen för såväl säljare, kundservice och marknadsavdelningen.

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • 100% fokus på användaren: Vi jobbar i små team och bygger applikationen tillsammans med den som kan era processer och behov allra bäst
  • Erfarenhet: med 10 år på marknaden är Flowfactory beprövat i små såväl som stora kunder inom näringsliv och offentlig sektor
  • Engagemang: Vi är ett svenskt bolag som alltid levererar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!

Trygghet. Ett och samma team som följer dig hela vägen – från start till support.
Innovation. På Releye vågar vi ifrågasätta gamla mönster för att skapa nya digitala lösningar.
Engagemang. Vårt engagemang är det som förenar oss och utgör drivkraften i företaget. Vi är en lyhörd organisation som alltid genomför det vi tar oss an.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Vi skapar användarnära verksamhetsapplikationer snabbt och kostnadseffektivt. Med Flowfactory kan du vara igång med en första version efter endast 8 veckor och verktyget kan enkelt modifieras varefter behoven i din organisation förändras.

En bild av kunden. Genom att anpassa Salesforce efter er verksamhet kan vi göra medarbetarnas vardag enklare och samla all information på ett och samma ställe trots att data finns på flera ställen.
Skalbarhet. Tillsammans skapar vi en skalbar plattform för tillväxt och ökad försäljning. Plattformen blir grunden för alla era kundnära aktiviteter och processer.
Effektivitet. Med Salesforce kan vi automatisera och digitalisera arbetsuppgifter som tar tid och är tråkiga att göra.

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Går att lägga till
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Går att lägga till
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Går att lägga till
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Går att lägga till
  • Kunskapsdatabas:
    Går att lägga till
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Går att lägga till
  • Självbetjäningsportal:
    Går att lägga till
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Går att lägga till
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Går att lägga till
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Närheten och enkelheten att få kontakt. Mycket god lyhördhet för användarens behov, god förmåga till guidning vid behov av utveckling. bra kundservice genom att erbjuda personlig kontaktperson.
Samarbetet med mig som kund och möjligheterna i plattformen.

Nackdelar

Önskar bättre interface med möjlighet till fler varianter av design och lay-out på webbsidorna.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelheten och proffsigheten i samarbetet. Projekten drivs på ett strukturerat, noggrant och lösningsorienterat sätt. Projektledare och utvecklare är noga med att sätta sig in i, och förstå, vår verksamhet och affärslogik.
Flexibiliteten i lösningar och möjlighet till utveckling av funktionalitet. Transparensen i ärenden och återspegling i rapporter och dashboards.

Nackdelar

Ibland svårt att veta hur man ska tillgodogöra sig ALL information.
Kan i bland bli utmaningar med att få alla att jobba i systemet men med engagemang så kan man lösa det mesta.

Flowfactory

Flowfactory

Salesforce

Releye