Lime CRM eller Advantum
Företagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:från 650 kr per månad och användare
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Flexibilitet: Lime CRM är anpassningsbart efter ert behov, litet som stort. Lime CRM växer med ert företags behov.
- Branschlösningar: Vi har flexibla paket anpassade för olika branscher som förenklar er vardag, med de vanligaste tilläggen för varje branschs specifika behov.
- En partner att förhålla sig till: Vi utvecklar inte bara CRM. Vi säljer, driftsätter, ger support och lär ut CRM. Vi hjälper er under hela resan med ert CRM system och finns här som en långvarig partner att arbeta med.
- Konfigurerbarhet
- Effektivitet
- Användarvänlighet
- Kostnadseffektivitet
- Relationer
- Säkerhet och Dataskydd
- Expertis: - Vi har 100% fokus på CRM, vilket gör att vi är riktigt bra på det vi gör!
- Enkelhet: Vi gör allt själva, det finns inga mellanhänder eller externa konsulter i vår kedja. Vi hjälper dig med utveckling, införande och support och tar ansvar för allt i kedjan. Det ska vara enkelt att vara kund hos oss.
- Engagemang: Vi levererar alltid våra CRM-lösningar med en stor dos kärlek och personlighet, hos oss är du aldrig en i mängden!
InfoTech Scandinavia AB erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. Hos oss finner Ni en etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer. På InfoTech Scandinavia är vi 100% fokuserade på Advantum och har över 20 års erfarenhet av systemlösningar inom informationshantering, dokumenthantering, Life Science och PDM.
Har du behov av CRM och helpdesk? Är arbetsorder och fastighetsregister något du sysslar med? Behöver du enkelt få överblick över viktiga KPIer i er verksamhet? Vi har färdiga paketlösningar för branscher och addons som lyfter ditt CRM till nya höjder. Ett flexibelt CRM-system ska innehålla precis det du behöver, utan onödiga tillägg!
Med sin säkerhet och extrema flexibilitet är Advantum plattformen svaret på era behov inom informationshantering. Välj en färdigpaketerad Branschlösning, enskilda Förkonfigurationer eller låt oss skapa någonting helt unikt med en Kundspecifik konfigurering, kostnadseffektivt och beprövat utan specialanpassningar.
- Branschlösningar
- Best practice färdiga lösningar för: Life Science, Produktutveckling och Anläggningsinformation
- Förkonfigurationer
- Färdiga konfigurationer för hantering av specifik informationshantering
- Kundspecifikt
- Skräddarsydd konfigurering utan specialanpassning för kundspecifika behov och krav
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Ingår
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Ingår
- Inventarier:Ingår
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:Ingår
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Ingår
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:
- Helpdesk-ärendehantering:
- Integration med ERP/ CRM:Går att lägga till
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:
- Service management:
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Går att lägga till
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:
- Ärende- & svarsmallar:Går att lägga till