Topdesk
vs
Advantum
Företagsstorlek
Plattform
Prisinformation
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
Varför väljer företag er?
Varför väljer man ert system?
- Baserat på best practice. Med 30+ års erfarenhet inom Service Management har systemet implementerats hos över 6500 kunder världen över.
- Hantering av känslig information. Systemet har stadiga funktioner för behörighetsstyrning. Där kan du ge behörigheter ner på individnivå för vem som ska se vad.
- Integrera med andra verktyg. Med ett öppet API kan dina verktyg smidigt kommunicera med TOPdesk. Läs mer på https://developers.topdesk.com/
- Avlasta dina anställda. Med självbetjäningsportalen får användaren möjlighet att söka sig till informationen själv. Det gör att antalet återkommande ärenden till handläggaren minskar.
Varför väljer man ert system?
- Konfigurerbarhet
- Effektivitet
- Användarvänlighet
- Kostnadseffektivitet
- Relationer
- Säkerhet och Dataskydd
Varför väljer man er som leverantör?
- Erfarenhet. IT Software har över 10 års erfarenhet och expertis inom IT Service Management. Över 120 organisationer i Sverige har vi fått förtroende att imlementera TOPdesk hos.
- Långsiktigt och seriöst. Du kan känna dig trygg med att vi satsar på ett långsiktigt och seriöst samarbete. Tillsammans med dig arbetar vi efter en mognadsmodell som hjälper oss. Och dig! Att identifiera de steg som behövs för att komma vidare skapar en stark grund för din verksamhets framgång i systemet du har investerat i.
- Helhetsåtagande. Vi är engagerade i din långsiktiga utveckling. Därför finns vi alltid där för dig med våra egna erfarna ITIL-certifierade konsulter, dedikerade förvaltare och vår svensktalande support. Vi är med dig hela vägen från rådgivning till förvaltning.
- Kunder litar på oss. Lär känna våra kunder och inspireras av hur de förenklar och effektiviserar sin vardag med hjälp av våra Service Management systemlösningar. https://itsoftware.se/kundcase/
Varför väljer man er som leverantör?
InfoTech Scandinavia AB erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. Hos oss finner Ni en etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer. På InfoTech Scandinavia är vi 100% fokuserade på Advantum och har över 20 års erfarenhet av systemlösningar inom informationshantering, dokumenthantering, Life Science och PDM.
Hur positionerar ni er på marknaden?
- Implementation, förvaltning & support. Från första kontakt till proaktiv förvaltning finns vi på IT Software med dig hela vägen.
- Enkel uppstart & svensktalande support. Egna ITIL-certifierade konsulter hjälper dig med implementering och utbildning av systemet du investerat i. Och vår svensktalande support ger dig stöd när något går snett i systemet eller när du har en teknisk fråga.
- Spara tid, resurser & pengar. Våra mjukvaror hjälper dig på ett smart och enkelt sätt att bli effektiva i dina verksamhetsprocesser, skapa automatiserade flöden och leverera bättre kundupplevelse.
Hur positionerar ni er på marknaden?
En av de mest framträdande egenskaperna hos Advantum är dess höga grad av konfigurerbarhet. Plattformen kan enkelt konfigureras för att passa unika verksamhetsbehov och processer. Oavsett om din organisation är inriktad på läkemedel, produktutveckling, anläggningsinformation eller någon annan bransch, kan Advantum anpassas för att uppfylla era krav. Detta innebär att du inte behöver anpassa verksamhetens arbetsprocesser till plattformen – istället anpassar sig Advantum efter er verksamhet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
- Full kontroll på ärenden. Du missar inte längre deadlines eller tappar bort viktiga uppgifter som du annars skulle gjort om du hanterat förfrågningar och ärenden på olika platser.
- Personberoende är ett minne blott. När någon av dina anställda är sjuka eller lediga är det skönt att veta att systemet finns till hjälp. Du kan nu ha koll på nya inkommande ärenden, hur långt ett befintligt ärende gått och slutanvändaren behöver inte undra om vem som tar hand om ärendet.
- Alla konversationer samlade på en plats. Istället för att hantera ärenden i Excel filer eller olika delade mejllådor, är TOPdesk en mästare på att samla allt på ett och samma ställe.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Med sin säkerhet och extrema flexibilitet är Advantum plattformen svaret på era behov inom informationshantering. Välj en färdigpaketerad Branschlösning, enskilda Förkonfigurationer eller låt oss skapa någonting helt unikt med en Kundspecifik konfigurering, kostnadseffektivt och beprövat utan specialanpassningar.
- Branschlösningar
- Best practice färdiga lösningar för: Life Science, Produktutveckling och Anläggningsinformation
- Förkonfigurationer
- Färdiga konfigurationer för hantering av specifik informationshantering
- Kundspecifikt
- Skräddarsydd konfigurering utan specialanpassning för kundspecifika behov och krav