ServIT Center eller Advantum
Advantum
InfoTech Scandinavia ABFöretagsstorlek
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
- Mikroföretag (1-10):
- Småföretag (11-100):
- Medelstora företag (101-500):
- Storföretag (500+):
Plattform
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
- Molntjänst:Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
- On-premises:Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
- Mobilapp:
Prisinformation
- Gratis testperiod:
- Pris från:320 kr/anv/mån
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
- Gratis testperiod:
- Pris från:-
- Prismodell modul:Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
- Prismodell abonnemang:Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
- Prismodell licens:En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
Varför väljer företag er?
- Användarvänligt. Kort startsträcka, lätt att förstå och att komma i gång via ett elegant gränssnitt. Svensk ingenjörskonst när den är som bäst.
- Prisvärt. Innehåller allt du behöver till lägre kostnad än våra konkurrenter.
- Tryggt. En beprövad lösning som växer med behoven som används av många välkända företag.
- Konfigurerbarhet
- Effektivitet
- Användarvänlighet
- Kostnadseffektivitet
- Relationer
- Säkerhet och Dataskydd
- Kompetens. Vi har mycket kunnig svensk personal som hjälper er komma i gång snabbt och smidigt.
- Jordnära. Vi levererar det ni behöver och anpassar med ert behov i centrum.
- Trygghet. ServIT är en trygg leverantör med god lönsamhet som funnits på marknaden mer än 20 år.
InfoTech Scandinavia AB erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. Hos oss finner Ni en etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer. På InfoTech Scandinavia är vi 100% fokuserade på Advantum och har över 20 års erfarenhet av systemlösningar inom informationshantering, dokumenthantering, Life Science och PDM.
Behöver man anpassningar eller integrationer har vi kompetensen att snabbt och effektivt utföra jobbet.
Ingår regelbunden uppföljning, rådgivning och utbildning för att kunden ska ha bästa förutsättningar att jobba i plattformen.
Med sin säkerhet och extrema flexibilitet är Advantum plattformen svaret på era behov inom informationshantering. Välj en färdigpaketerad Branschlösning, enskilda Förkonfigurationer eller låt oss skapa någonting helt unikt med en Kundspecifik konfigurering, kostnadseffektivt och beprövat utan specialanpassningar.
- Branschlösningar
- Best practice färdiga lösningar för: Life Science, Produktutveckling och Anläggningsinformation
- Förkonfigurationer
- Färdiga konfigurationer för hantering av specifik informationshantering
- Kundspecifikt
- Skräddarsydd konfigurering utan specialanpassning för kundspecifika behov och krav
Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem
- 360 vy (oneview i realtid):Ingår
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:Ingår
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:Går att lägga till
- Helpdesk-ärendehantering:Ingår
- Integration med ERP/ CRM:Går att lägga till
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:Ingår
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:
- Service management:Ingår
- Självbetjäningsportal:Ingår
- SLA & eskalering:Ingår
- Statistik & uppföljningsmodul:Går att lägga till
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:Går att lägga till
- Ärende- & svarsmallar:Ingår
- 360 vy (oneview i realtid):
- Avvikelsehantering:Ingår
- Chat support:
- Delegera & återkoppling av delärenden:Ingår
- Digitala formulär & självbetjäning:
- Helpdesk-ärendehantering:
- Integration med ERP/ CRM:Går att lägga till
- Inventarier:
- Kundanpassa & modellera rapporter:
- Kundtjänsthantering & support:Ingår
- Kunskapsdatabas:Ingår
- Mobilanpassad gränsnitt:
- Service management:
- Självbetjäningsportal:
- SLA & eskalering:Går att lägga till
- Statistik & uppföljningsmodul:Ingår
- Triggers:Ingår
- Webhooks & API:
- Ärende- & svarsmallar:Går att lägga till