eAvtal
vs
Advantum

Företagsstorlek

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
On-premises
Mobilapp
Molntjänst
On-premises
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

från 950 ...

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

-

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Avtalshanteringssystem

Administrativa behörighetsnivåer
Automatiska påminnelser
Avtalsmallar
Avtalsöverblick
E-Signering
Integrerbarhet med Officepaket
Juridisk rådgivning
Krypterad lagring av avtal
Sökfunktion
Statistik
Verktyg för avtalsgranskning
Vidareutbildning
Administrativa behörighetsnivåer
Automatiska påminnelser
Avtalsmallar
Avtalsöverblick
E-Signering
Integrerbarhet med Officepaket
Juridisk rådgivning
Krypterad lagring av avtal
Sökfunktion
Statistik
Verktyg för avtalsgranskning
Vidareutbildning

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Enkelheten - Tydligt flöde vid registrering, sökning och signering.
  • Anpassningsbar - Stora möjligheter att anpassa lösningen efter era behov. Snabb åtkomst var du än befinner dig.
  • Signeringen – Avancerad signering enligt eIDAS. BankID eller SMS-kod med mallar eller PDF:er.
  • Behörigheter - Behörighetsstyrning avgör vilka inom företaget som har tillgång, kan redigera avtal eller skicka för signering. Styr efter grupp eller på individnivå.
  • Lagring – All lagring sker i Sverige hos ISO-certifierad leverantör.

Varför väljer man ert system?

  • Konfigurerbarhet
  • Effektivitet
  • Användarvänlighet
  • Kostnadseffektivitet
  • Relationer
  • Säkerhet och Dataskydd

Varför väljer man er som leverantör?

  • Expertis - Erfaren leverantör som har funnits länge på marknaden. Erbjuder mer än bara digital signering. Vilket är nödvändigt för många företag.
  • Närheten - Vi leverar inte bara en molntjänst, utan vill vara en del av er utveckling med en nära personlig kontakt. Utveckling och lösningar sker i Sverige av QNOVA.
  • Enkelheten - Det ska vara enkelt och tydligt för alla användare att jobba i QNOVA.
  • Säkerhet - Allt i Sverige på en högt säkerhetsklassad nivå.
  • Anpassningar - QNOVA är genom sin erfarenhet en del i kundens utveckling. Oavsett om det är egenanpassade behov eller om det behövs projektledare för implementering.

Varför väljer man er som leverantör?

InfoTech Scandinavia AB erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. Hos oss finner Ni en etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer. På InfoTech Scandinavia är vi 100% fokuserade på Advantum och har över 20 års erfarenhet av systemlösningar inom informationshantering, dokumenthantering, Life Science och PDM.

Hur positionerar ni er på marknaden?

  • QNOVA:s molntjänster är utvecklade för att passa alla typer av företag och organisationer. Detta är möjligt tack vare att molntjänsterna konfigureras utifrån kundens behov vid varje installation.
  • De stora organisationernas höga krav på molntjänsterna blir därmed möjliga att använda även för de mindre företagen.
  • QNOVA:s erbjudande är en helhetslösning för en effektivare arbetsprocess där avtal signeras digitalt, förvaltas med påminnelser och integreras mot andra system.

Hur positionerar ni er på marknaden?

En av de mest framträdande egenskaperna hos Advantum är dess höga grad av konfigurerbarhet. Plattformen kan enkelt konfigureras för att passa unika verksamhetsbehov och processer. Oavsett om din organisation är inriktad på läkemedel, produktutveckling, anläggningsinformation eller någon annan bransch, kan Advantum anpassas för att uppfylla era krav. Detta innebär att du inte behöver anpassa verksamhetens arbetsprocesser till plattformen – istället anpassar sig Advantum efter er verksamhet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Automatiska påminnelser eller smarta alarm när avtal löper ut, avslutas eller registreras.
  • Se värdet på avtal, nästa faktureringsdatum, belopp och kontaktuppgifter etc.
  • Enkelt att söka fram avtal när någon ber om det. Slipp hanteringen i pärmar, mappserver och Excel-filer.
  • Integrerat med ekonomisystem för automatisk fakturering.
  • Full kontroll på att alla GDPR-krav är uppfyllda.
  • Enkelt och säkert behörighetssystem för avtal, avtalsmallar, och avtalsregister.
  • Skicka avtal för signering och lagra dem direkt i QNOVA.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med sin säkerhet och extrema flexibilitet är Advantum plattformen svaret på era behov inom informationshantering. Välj en färdigpaketerad Branschlösning, enskilda Förkonfigurationer eller låt oss skapa någonting helt unikt med en Kundspecifik konfigurering, kostnadseffektivt och beprövat utan specialanpassningar.

  • Branschlösningar
    • Best practice färdiga lösningar för: Life Science, Produktutveckling och Anläggningsinformation
  • Förkonfigurationer
    • Färdiga konfigurationer för hantering av specifik informationshantering
  • Kundspecifikt
    • Skräddarsydd konfigurering utan specialanpassning för kundspecifika behov och krav

Omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Smidigt system, väldigt bra support.
Systemet är relativt lätt att lära sig och guidar dig genom processerna. Qnova är lätta att samarbeta med och snabba med lösningar när du vill lösa ett problem eller implementera nya funktioner.
Möjlighet till företagsanpassade konfigurationer
Att Advantum går att forma så att det passar våra processer och vårt sätt att arbeta, inte tvärt om.

Nackdelar

Jag har inget jag ogillar!
Att man ännu inte kan branda sidan med företagets logga och design.
De behöver jobba lite med UX designen
När man tycker att något inte är rätt på underlaget så är det Advantums fel

Advantum

InfoTech Scandinavia AB

Läs mer om Advantum

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site