HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Add Ledningssystem eller Advantum

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
  • Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
  • Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
  • Automatisk tillgång till nya funktioner
  • Egen databas med fulla backuper varje natt
  • Finns översatt på 13 olika språk
  • Konfigurerbarhet
  • Effektivitet
  • Användarvänlighet
  • Kostnadseffektivitet
  • Relationer
  • Säkerhet och Dataskydd
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
  • Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
  • Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.

InfoTech Scandinavia AB erbjuder ett unikt informationssystem under varumärket Advantum. Systemet är sedan starten framtagen i nära samarbete med ledande företag inom svensk industri. InfoTech utvecklar, supportar, marknadsför och säljer Advantum och tar även helhetsansvar för såväl installation, support, utbildning och kundunika konfigureringar. Hos oss finner Ni en etablerad leverantör med gedigen historia och erfarenhet från informationshantering inom en mängd olika branscher och regulatoriska miljöer. På InfoTech Scandinavia är vi 100% fokuserade på Advantum och har över 20 års erfarenhet av systemlösningar inom informationshantering, dokumenthantering, Life Science och PDM.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.

Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.

Med sin säkerhet och extrema flexibilitet är Advantum plattformen svaret på era behov inom informationshantering. Välj en färdigpaketerad Branschlösning, enskilda Förkonfigurationer eller låt oss skapa någonting helt unikt med en Kundspecifik konfigurering, kostnadseffektivt och beprövat utan specialanpassningar.

  • Branschlösningar
    • Best practice färdiga lösningar för: Life Science, Produktutveckling och Anläggningsinformation
  • Förkonfigurationer
    • Färdiga konfigurationer för hantering av specifik informationshantering
  • Kundspecifikt
    • Skräddarsydd konfigurering utan specialanpassning för kundspecifika behov och krav

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
  • Kunskapsdatabas:
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
  • Helpdesk-ärendehantering:
  • Integration med ERP/ CRM:
    Går att lägga till
  • Inventarier:
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
  • Service management:
  • Självbetjäningsportal:
  • SLA & eskalering:
    Går att lägga till
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
  • Ärende- & svarsmallar:
    Går att lägga till

Produktfunktionaliteter i Dokumenthanteringssystem

  • Avancerad sökfunktion:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumentmallar:
  • E-signering:
  • Integrerbart:
  • Läskvittenser:
  • Notiser:
  • Realtidshantering:
  • Spårbara ändringar:
  • Versionshantering:
    Ingår
  • Avancerad sökfunktion:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumentmallar:
    Ingår
  • E-signering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Går att lägga till
  • Läskvittenser:
    Ingår
  • Notiser:
    Ingår
  • Realtidshantering:
    Ingår
  • Spårbara ändringar:
    Ingår
  • Versionshantering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att det är lättanvänt, även för dom som inte är inne i systemet så ofta. Behörighetsstrukturen i systemet gör också ett toppenjobb i det att det blir relevant för varje enskild medarbetare när dom loggar in.
ADD system passar perfekt som vårt ledningssystem. Det är lättöverskådligt, relativt enkelt när man förstår det. Mycket bra, trevlig och snabb support att ta till om man får problem.

Nackdelar

Kan inte komma på nåt konkret.
Att det inte finns ordentligt med lathundar. Därav en 4 för användarvänlighet.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Möjlighet till företagsanpassade konfigurationer
Att Advantum går att forma så att det passar våra processer och vårt sätt att arbeta, inte tvärt om.

Nackdelar

De behöver jobba lite med UX designen
När man tycker att något inte är rätt på underlaget så är det Advantums fel

Add Ledningssystem

Addsystems

Advantum

InfoTech Scandinavia AB