HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Geins eller WordPress

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:4500 sek / månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:250kr/Mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Oslagbar prestanda och byggt för höga ordertoppar och global e-handel.
  • Användarvänligt system.
  • Låg Total cost of ownership (kostnaden för allt ni behöver till er e-handel)
  • Täcker alla delar från produkthantering till innehåll och vidare till utleverans och returhantering.
  • Flexibla licensmodeller.
  • Inbyggd omnikanals-funktionalitet.
  • Välutvecklat PIM som hanterar även de mest komplexa produkterna.
  • Kraftfull kampanjhanterare.
  • Enkelt att integrera med andra system.
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Trygg och strategisk partner: Vi erbjuder alltifrån strategisk rådgivning till kunskapsdelande från partners i vårt nätverk.
  • Stor vana av att jobba med alltifrån mindre kunder till större enterprise-bolag: Vi vet vad som behöver göras, och i vilken ordning saker bör ske.
  • Vi kommer aldrig låsa in er i ett system: Med Geins är ni fria att jobba med vilka partners ni vill.
  • Support via chat, mail och telefon: Vi är några klick bort och har dessutom jour-bemanning.
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Geins är en av få plattformar på marknaden som erbjuder användare möjligheten att kunna ha allting för sin e-handel på ett och samma ställe. Det i kombination med en headless-arkitektur gör att e-handlare och varumärken kan välja hur de vill designa sina kundupplevelser fullt ut utan några som helst begränsningar. Utöver själva produkten erbjuder även Geins tillsammans med sina partners både design & strategiska tjänster för vidareutveckling av e-handelskanalen.

  • Plattformen skalar fullt ut med er försäljning.
  • Möjlighet till att göra varje marknad till er lokala marknad.
  • Ni har full kontroll på var och när ni möter era kunder med era produkter tack vare omni-funktionaliteten.
  • Integrerat med de system ni vill komplettera med.
  • Flera delar i systemet automatiserar delar av utleveransflödet.
  • Enkelt att både hantera produkter i batch och större kampanjer.
  • Kraftfullt PIM som hanterar även de mest komplexa produkterna.
Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i E-handelsplattform

  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Anpassade produktrekommendationer:
    Ingår
  • Automatisk marknadsföring:
    Ingår
  • CMS/ publiceringsverktyg:
    Ingår
  • Headless:
    Ingår
  • Integration (CRM, affärssystem):
    Ingår
  • Koppla till externa marknadsplatser:
    Ingår
  • Kundgrupper/ segmentering:
    Ingår
  • Omnikanal funktionalitet:
    Ingår
  • PIM funktionalitet:
    Ingår
  • Plug-ins/ add-ons:
    Ingår
  • Prislistor:
    Ingår
  • SEO verktyg:
    Ingår
  • Stafflade priser:
    Ingår
  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Anpassade produktrekommendationer:
    Ingår
  • Automatisk marknadsföring:
    Ingår
  • CMS/ publiceringsverktyg:
    Ingår
  • Headless:
  • Integration (CRM, affärssystem):
    Ingår
  • Koppla till externa marknadsplatser:
    Ingår
  • Kundgrupper/ segmentering:
    Ingår
  • Omnikanal funktionalitet:
  • PIM funktionalitet:
    Ingår
  • Plug-ins/ add-ons:
    Ingår
  • Prislistor:
  • SEO verktyg:
    Ingår
  • Stafflade priser:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Systemet är lättarbetat och flexibelt. Vi har en hel del produkter men är ett litet team och vi kan enkelt administrera många produkter. Vi kan både göra inleveranser, utleveranser och hantera produterna i samma system, behöver ingen separat lagersystem eller webbsystem för att hantera webbsidan, även returer kan man göra i systemet och pengar går tillbaka till kunden utan att behöva logga in i andra system. Det är bra att det är snabbt och effektivt när vi är en liten organisation.
Kapaciteten i PIMet och CMS-delen, helt klart. Det är enkelt att att expandera och man har full koll på prislistorna marknad för marknad.

Nackdelar

Det hade varit skönt om systemet skickade nyhetsbrev men för det behöver man använda en extern tjänst, den är kopplad och automatisk men man behöver logga in i den.
Det tar några sekunder att se uppdateringar på sidan.

Tyvärr, inga omdömen än.

Geins

Carismar Software

WordPress

WordPress