Oneflow
vs
Adobe Acrobat

Företagsstorlek

Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)
Mikroföretag (1-10)
Småföretag (11-100)
Medelstora företag (101-500)
Stora företag (500+)

Plattform

Molntjänst
Mobilapp
Molntjänst
Mobilapp

Prisinformation

Gratis testperiod
Pris från

180

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens
Gratis testperiod
Pris från

Fr.155kr/månad

Prismodell modul
Prismodell abonnemang
Prismodell licens

Produktfunktionaliteter i Digital signering

API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation
API
Branding av mallar
Chatt-funktion
Färdiga mallar
Integration med CRM/ERP
KPI & analys dashboard
Multipla identifieringsmetoder
Redigeringsverktyg
Skicka SMS
Spåra händelser
Språksupport
Videopresentation

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?

  • Du kan redigera avtalet i realtid direkt i webbläsaren
  • Signera dina avtal med BankID, eller med mejl- och SMS-autentisering
  • Plattformen har hög säkerhet och du följer GDPR
  • Du får en helhetslösning som tar hand om varje steg i avtalsprocessen
  • Du kan spåra avtalsstatus
  • Du kan snabbt skapa avtal från färdigbyggda mallar

Varför väljer man ert system?

Tyvärr, ingen data än.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vår plattform är lika älskad av enterprise-team som av startups. Vi hjälper företag att växa fortare med färre risker, smidigare arbetsflöden och smartare beslut som leder till snabbare affärer.
  • Du sparar tid och pengar med Oneflow genom att riva ner silorna mellan kommunikation kring avtalet, manuella processer och olika system.
  • Plattformen är enkel att använda, ger dig en tydlig överblick över pågående affärer och låter dig signera med ett knapptryck. Och om det skulle behövas får du alltid snabb hjälp av vår lokala support.

Varför väljer man er som leverantör?

Tyvärr, ingen data än.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Oneflow är en av de ledande SaaS-plattformarna för avtalsautomatisering på den nordiska marknaden. De flesta e-signeringsleverantörer i Sverige erbjuder signering av avtal i statiska format, till exempel PDF. Det som gör Oneflow annorlunda är att vi erbjuder en plattform för att skapa, signera och hantera webbaserade avtal.

Webbaserade avtal är interaktiva och alla ändringar kan göras i realtid, även efter att det har skickats. Ändringarna syns direkt. Och du behöver aldrig skicka en ny version någonsin igen. Med interaktiva funktioner kan kunden själv fylla i produktlistan, något som våra användare upplever ger en större order per avtal. När avtalet har uppdaterats kan det signeras direkt.

Hur positionerar ni er på marknaden?

Tyvärr, ingen data än.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Minskad administration

”Med Oneflow har jag lyckats dra ner på min administration avsevärt. Varje timme som jag inte behöver lägga på admin, kan jag använda till att sälja istället!”
Mattias Johnson, Key Account Manager på Sweco

Snabbare avtalsprocesser

“Tidigare var säljarna tvungna att lägga mycket tid på admin och skicka vidare avtalen till en, två eller tre personer i olika ordning. Allt detta har försvunnit eftersom de nu kan använda digitala avtal för att få signaturer på plats. Och istället lägga tid på att sälja mer”

Osvaldo Filliettaz, CRM Expert, Samhall

Överblick och kontroll

”Just att Oneflow är 100% digitalt gör det så enkelt och flexibelt. Det ger oss trygghet genom full kontroll och översikt över våra avtalsprocesser.”

Elin Skoglund, HR Business Partner, Hedin Bil

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Tyvärr, ingen data än.

Omdömen

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Tyvärr, ingen data än.

Fördelar

Integrationen till Hubspot som Oneflow verkar vara ensamma om på marknaden gillar jag mest. Den har en tvåvägskoppling till avtalet, så jag behöver aldrig vara osäker på om värden som jag hittar i Hubspot är rätt eller fel - de kommer alltid vara samma som står i avtalet.
Enkelt att förhandla i avtal efter utskick, slipper flera olika versioner.

Tyvärr, ingen data än.

Nackdelar

Tyvärr har vi inte alltid haft Oneflow och Hubspot kombinationen, så vi har ju ett gäng avtal som vi inte till 100% kan lita på att värdet i Hubspot är korrekt för. Det hade varit fantastiskt om det på något sätt hade gått att exportera alla befintliga avtal till Oneflow och konvertera dem på något magiskt sätt till att kunna skicka värden tillbaka till Hubspot. Tror dock att det är lite för mycket att begära... Priset är en annan sak som jag inte älskar. Det är inte den billigaste lösningen, men det är helt klart värt pengarna för att få den här integrationen till vårt CRM!
Saknar lite funktionalitet i arkiv

Tyvärr, ingen data än.

Oneflow

Oneflow

Läs mer om Oneflow

Adobe Acrobat

Adobe

Läs mer om Adobe Acrobat

BusinessWith Sweden AB

info@businesswith.com

Wallingatan 29
111 24 Stockholm

Östra Hamngatan 16
411 09 Göteborg

Go to sv_SE siteGo to da_DK siteGo to nb_NO siteGo to fi_FI site