HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Nyehandel eller Crona POS

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Från 1500 kr/mån
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Framtidssäkrad och Sveriges modernaste e-handelsplattform. Vi har ett system som är utvecklat med modern kod och bemöter framtidens utmaningar inom e-handeln.
  • Sökmotoroptimerad plattform som ger er goda förutsättningar för att ni lyckas med er SEO.
  • Drift och säkerhet är otroligt viktigt och med vår välutvecklade infrastruktur har vi en säker driftmiljö.
  • Användarvänlig plattform som är enkel både för er och för slutkonsumenten att navigera sig i.
  • Hög prestanda och snabba laddtider som skapar en positiv och problemfri köpupplevelse för slutkonsumenterna.
  • Växt obegränsat och sälj över gränserna. Vår plattform passar alla storlekar på företag och ni kan enkelt sälja både B2C och B2b.

Webbaserat

Oavsett vilket system du väljer hos Crona är det alltid webbaserat och du kommer åt det var som helst.

Support 24/7

Support ingår. Dygnet runt, hela veckan. Du kan få support via mail, chatt eller e-mail.

Köp, hyr eller använd egen utrustning

Du kan alltid köpa eller hyra komplett set av hårdvara från oss. Har du redan egen kassautrustning går det fint att använda den också

Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?

Enkelt att komma igång Med vår layouthanterare kan ni enkelt skapa en design i realtid och lägga till obegränsat antal produkter på ett smidigt sätt. Med endast ett knapptryck kan ni lägga till betal-och fraktsätt direkt i plattformen, samt installera övriga integrationer på ett lika smidigt sätt.

Exceptionell Support Vår uppskattade support finns alltid nära till hands. Vi värdesätter kommunikation och ser till att ni får den hjälp ni behöver när ni behöver det.

Strategisk Rådgivning Med Nyehandel får ni inte bara en leverantör, utan även en strategisk partner som arbetar för er framgång och tillväxt.

Långsiktiga Partnerskap Vi är er pålitliga och långsiktiga samarbetspartner. Vår målsättning är att vara er kompletta lösning genom att erbjuda tjänster och stöd inom många av delar som finns inom e-handel.

  • Anpassningsbarhet och integrationsförmåga:

Crona erbjuder skräddarsydda lösningar som enkelt kan anpassas efter varje företags unika behov och krav. Detta innebär att oavsett om det gäller restauranger, kaféer eller andra typer av verksamheter, kan Crona erbjuda en lösning som passar just din affärsmodell.

  • Pålitlighet och support:

Med Crona får du inte bara en leverantör utan även en partner som står vid din sida, vi kan hjälpa er i alla led av verksamheten. Förutom kassasystem har vi även lön, dokument och mallar, e-signering, affärssystem, tid- & rese-system, HR-system, redovisningshjälp, ja vi kan hjälpa er med det mesta.

  • Innovation och framtidssäkerhet:

Vårt engagemang för ständig förbättring och uppdatering av våra produkter och tjänster innebär att du kan vara säker på att din lösning alltid kommer att vara aktuell och konkurrenskraftig.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Helhetslösning Nyehandel erbjuder en flexibel och integrerad plattform som täcker hela e-handelsprocessen. Med smarta inköp, levande dashboard och en effektiv logistiklösning i systemet som är direktkopplad till speditörerna effektiviserar ni er verksamhet.

Teknologisk Framkant Vi arbetar aktivt med att integrera moderna lösningar och ständigt förbättra vår e-handelsplattform för att ligga i framkant när det gäller användarupplevelse, säkerhet och skalbarhet.

Sökmotoroptimerad plattform Med en modern kod och strukturerad data får ni en e-handel som är optimerad för sökmotorerna. Detta ökar era möjligheter att nå ut till en bredare målgrupp och maximera er närvaro online.

  • Effektivitet i försäljningsprocessen:

Utmaning: Tidskrävande manuella processer och långa köer som försämrar kundupplevelsen.
Lösning: Automatisering av försäljningsprocessen, vilket minskar tiden för varje transaktion och förbättrar kundflödet.

  • Noggrannhet i transaktionshantering:

Utmaning: Fel i kassaarbete och svårigheter att spåra kontantflöden.
Lösning: Exakta och tillförlitliga transaktionsregistreringar som minskar felmarginalen och förbättrar den finansiella rapporteringen.

  • Insikter och rapportering:

Utmaning: Brist på realtidsdata och analyser för att fatta informerade affärsbeslut.
Lösning: Avancerade rapporteringsverktyg och dashboards som erbjuder värdefulla insikter om försäljningstrender och kundbeteende.

  • Säkerhet och regelverk:

Utmaning: Att upprätthålla höga säkerhetsstandarder och följa komplexa lagkrav.
Lösning: Stränga säkerhetsprotokoll och uppdateringar som säkerställer att systemet följer lokala regler och skyddar mot dataintrång.

  • Kundlojalitet och marknadsföringsstöd:

Utmaning: Att utveckla och upprätthålla kundlojalitet i en konkurrensutsatt marknad.
Lösning: Integrerade lojalitetsprogram och marknadsföringsverktyg som hjälper till att locka nya kunder och behålla befintliga.

  • Flexibilitet och skalbarhet:

Utmaning: Behovet av att anpassa systemet efter företagets tillväxt och förändrade krav.
Lösning: En skalbar och flexibel plattform som enkelt kan anpassas och utökas för att möta företagets utveckling.

  • Användarvänlighet:

Utmaning: Svårigheter med att lära sig och effektivt använda komplexa kassasystem.
Lösning: Ett intuitivt användarinterface som minimerar inlärningskurvan och ökar personalens produktivitet.

  • Integration med andra System:

Utmaning: Att hantera flera separata system för olika affärsbehov.
Lösning: Möjligheten att integrera kassasystemet med andra affärssystem som bokföring, lagerhantering och e-handel för en enhetlig affärsprocess.

Produktfunktionaliteter i E-handelsplattform

  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Anpassade produktrekommendationer:
    Går att lägga till
  • Automatisk marknadsföring:
    Går att lägga till
  • CMS/ publiceringsverktyg:
    Ingår
  • Headless:
    Ingår
  • Integration (CRM, affärssystem):
    Ingår
  • Koppla till externa marknadsplatser:
    Ingår
  • Kundgrupper/ segmentering:
    Ingår
  • Omnikanal funktionalitet:
    Ingår
  • PIM funktionalitet:
    Går att lägga till
  • Plug-ins/ add-ons:
    Ingår
  • Prislistor:
    Ingår
  • SEO verktyg:
    Ingår
  • Stafflade priser:
    Ingår
  • Analysverktyg:
  • Anpassade produktrekommendationer:
  • Automatisk marknadsföring:
  • CMS/ publiceringsverktyg:
  • Headless:
  • Integration (CRM, affärssystem):
  • Koppla till externa marknadsplatser:
  • Kundgrupper/ segmentering:
  • Omnikanal funktionalitet:
  • PIM funktionalitet:
  • Plug-ins/ add-ons:
  • Prislistor:
  • SEO verktyg:
  • Stafflade priser:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Vi bytte från Quickbutik till Ny E-handel då vi växer snabbt och behövde ett bättre system. Det som vi mest gillar är deras pack och plock system som är väldigt enkelt och svårt att göra fel.
NyEhandel har överträffat alla mina förväntningar. Jag har nog testat alla svenska aktörer inom samma nisch och kan enkelt säga att dessa är de mest professionella jagjobbat med. Hade det funnits fler än 5 stjärnor hade ni fått dem också, jag är helnöjd! :)

Nackdelar

Kommer inte på något.
Finns inget jag inte gillar.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Crona har en vilja att utvecklas inom vårt segment, handel med begagnade varor på kommission. Vårt företag har växt organiskt under sju år ständigt nya behov vilket Crona har mött upp på ett bra sätt.

Nackdelar

Crona är ett teknikföretag i utveckling och det märks ibland på ledtider etc.

Nyehandel

Nyehandel Sverige AB

Crona POS

Crona