HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Lingio eller Lepaya

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Baseras på antal användare, funktioner samt kursutbud - kontakta oss för info
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Effektivt och engagerande kursformat med gamification. “Lika roligt som att spela Candy Crush”
  • Enkel distribution till användares mobiltelefoner, fungerar även på privata eller äldre telefoner
  • Spara tid med inbyggd Coachingplattform och AI course creator som omvandlar era tråkiga rutiner till roliga kurser på några minuter.
Tyvärr, ingen data än.
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Vi hjälper er att nå framgång och fina utbildningsresultat
  • Enligt våra kunder är vi roliga och enkla att samarbeta med
  • Vi vill göra världen lite bättre med hjälp av lustfylld och tillgänglig utbildning
Tyvärr, ingen data än.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Kollektivtrafikföretaget Nobina förvandlade sin personalhandbok till underhållande mobilkurs för sina 7000 bussförare

Scandic utbildar hotellpersonal från 120 olika nationaliteter med hjälp utbildningar som inspireras av mobilspel

Tyvärr, ingen data än.

Produktfunktionaliteter i Kompetensutvecklingsverktyg

  • Blended learning:
    Ingår
  • Färdiga kurspaket:
    Ingår
  • Gamification:
    Ingår
  • Målstyrning och prestationer:
    Går att lägga till
  • SCORM kompatibel:
    Går att lägga till
  • Skapa e-learning kurser:
    Ingår
  • Skapa videos:
    Går att lägga till
  • Tester och bedömningar:
    Ingår
  • Översikt av kompetenser:
    Går att lägga till
  • Blended learning:
    Ingår
  • Färdiga kurspaket:
    Ingår
  • Gamification:
  • Målstyrning och prestationer:
    Ingår
  • SCORM kompatibel:
  • Skapa e-learning kurser:
  • Skapa videos:
  • Tester och bedömningar:
    Ingår
  • Översikt av kompetenser:

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Att allt hanteras via sms länkar och att man kan följa deltagare genom portalen. Alltid snabb hjälp och tillmötesgående personer som håller i hela utbildningen.
Att kunna vara med och utveckla medarbetarnas språkkunskaper i det Svenska språket på ett enkelt och smidigt sätt som gör dem mer attraktiva som medarbetare inte bara hos oss men även i framtiden såväl yrkesmässigt som i deras privatliv

Nackdelar

Har inget att klaga på.
Inget jag kan komma på

Tyvärr, inga omdömen än.

Lingio

Lingio

Lepaya

Lepaya