HemSystemguidenBloggOm oss
Systemlogo för mBiz

mBiz

mBiz

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av mBiz

Tidredosivning för dig som jobbar med service och installation! Ta med dig kontoret ute på fält där du enkelt kan hantera tid, arbetsordrar, anläggningar och resursplanering. mBiz är smart, smidigt och kan anpassas med olika funktioner för just din verksamhet och passar därför företag i alla storlekar. Minska administration och frustrationen, effektivisera arbetsdagen och få tid över till mer värdeskapande uppgifter.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
29kr/mån/anv

Fakturering

Kan man fakturera tid direkt i systemet?
JANEJ

Del av affärssystem

En egen produkt eller del av ett affärssystem?
JANEJ

E-signatur

Kan man signera direkt i tidrapporteringssystemet?
JANEJ

Arbetsschema

Kan man skapa arbetsschema i systemet?
JANEJ

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.945

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Enkelt att hantera, god möjligheter att föra över information till andra system och den mesta information vi behöver få ut erhålls smidigt.

Smidigt tidrapporteringssystem

VD och användareMikroföretagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Enkelt att hantera, god möjligheter att föra över information till andra system och den mesta information vi behöver få ut erhålls smidigt.

Vad gillar du minst?

Viss förbättringspotential finns vad avser rapportering

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Följa hur vi presterar, underlag för löner och fakturering

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Mycket nöjd kund!

Företagsledare/ägareMikroföretagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Enkelt och lättanvänt system som integrerar bra med vårt redovisningssystem

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Att det väsentliga i vår verksamhet, tiden, hanteras på ett bra, tryggt och användarvänligt sätt.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med mBiz?

Varför väljer man ert system?

mBiz är uppskattat som tidredovisningsverktyg bland annat för

  • det är enkelt att använda
  • du har arbetsorderhantering och tidredovisning även på fältet
  • vi har en flexibel licensmodell där du betalar för de funktioner som används
  • du har möjlighet att utöka med fler moduler i samma verktyg

Varför väljer man er som leverantör?

Vi är ofta en uppskattad leverantör för att

  • vi är lösningsorienterade, rättframma och transparenta
  • vi har en ständig utveckling i nära samarbete med våra användare
  • dedikerad projektledare som ser till att införandet blir lyckat
  • supporten är fantastisk

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

mBiz är en molntjänst som främst utvecklats för företag som arbetar inom säkerhetsbranschen och har höga krav på lagring av anläggningsdokumentation. Systemet passar dock alla företag som arbetar med service och installation där kraven är höga på enkelhet, användarvänlighet och man vill effektivisera sin arbetdag.

Systemet utvecklas och drivs i Sverige där vi har kontroll och ansvar för hela leveransen till dig som kund - allt från utvecklingen av funktionerna till driften och lagringen i våra egna säkra datahallar, självklart hållbart med grön Svensk el. Systemet utvecklas i nära samarbete med marknaden och vår största drivkraft är våra kunder och vår service.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med mBiz får du ett verktyg som hjälper dig att

  • ge medarbetarna en enklare arbetsdag
  • underlätta administrationen och spara tid
  • öka effektivitet och lönsamhet

mBiz produktfunktionaliteter

Analysverktyg för optimering

Ingår

Arbetsorder

Ingår

Fakturering

Ingår

Frånvaro & flex registrering

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Modul i affärssystem

Ingår

Projektredovisning & rapportering

Ingår

Rapportering

Ingår

Resor & traktamente

Ingår

Specialiserad/ nischad

Ingår

Underlag till lön

Ingår

Om mBiz

mBiz är en produkt som ägs och utvecklas av Mirror Partner Utveckling AB. Mirror är ett Norrbottniskt IT-konsultbolag som sedan början av 90-talet hjälpt företag att innovera och digitalisera infrastruktur och system.

Nu använder vi erfarenheten från trettio års utveckling av andra företags system till att utveckla mBiz. På så vis når vår innovation närmare användarna.

Vår drivkraft är att verkligen göra skillnad i användarnas vardag, ge en fantastisk service och hjälpa våra kunder att bli framgångsrika.

Vanligaste jämförelsealternativen