HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för Chronox

Chronox

Chronox

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Vad är Chronox?

Chronox är ett 100 % webbaserat tidrapporteringssystem med grundläggande funktioner som tid, projekt, attestering, notifieringar och övertid mm. Eftersom många företag har olika behov har vi utvecklat vårt system så det är enkelt att anpassa för våra kunder och kan lätt byggas på med mer avancerade anpassningar. Ni kan integrera Chronox med ert lönesystem såsom exempelvis Visma eller Fortnox för export av löner Vi har dessutom personalliggare och arbetsordrar som är speciellt anpassade för byggbranschen.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
0-100 kr/mån/anv

Fakturering

Kan man fakturera tid direkt i systemet?
JANEJ

Del av affärssystem

En egen produkt eller del av ett affärssystem?
JANEJ

E-signatur

Kan man signera direkt i tidrapporteringssystemet?
JANEJ

Arbetsschema

Kan man skapa arbetsschema i systemet?
JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med Chronox?

Varför väljer man Chronox?

Chronox ett webbaserat system som enkelt kan användas från mobilen, surfplattan och datorn. Det är lätt och smidigt att använda för både administratörer och rapportörer.

Ni sparar pengar och tid och ni får bättre resursfördelning och planering.

Vi kan anpassa systemet efter verksamheters behov och tillväxt, ni får ett skräddarsytt system som passar just er. Bra och personlig kundsupport.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi har gedigen kunskap och erfarenhet sedan 2012.
  • Vi erbjuder support genom mejl, telefon eller på plats. Ni når oss alla arbetsdagar mellan kl 9-17.
  • Vi skräddarsyr och anpassar systemet efter verksamhetens behov och storlek.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Chronox har funnits sedan 2012 och har hjälpt stora som små verksamheter med digital tidrapportering och elektroniska personalliggare. Med flera branschorganisationers stöd genom åren gör oss till de äldsta och mest kunniga i området.

Eftersom vi dessutom anpassar våra tjänster och skräddarsyr efter företagets storlek och behov har vi underlättat för många verksamheter som kunnat sparat pengar och tid.

Vilka behov och utmaningar är det som Chronox löser för kunden?

Ni kan använda systemet på fältet eller från kontoret eftersom det är webbaserat.

Med vårt tidrapporteringssystem kan företagen få bättre resursfördelning och planering.

Vi kan anpassa systemet efter företagens behov och tillväxt allt eftersom företaget växer och behovet ändras.

Det är integreringsbart med de flesta andra löne och projekthanteringssystem.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.815

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Enkelheten för oss användare samt att det är mycket prisvärt mot andra system vi provat !

Vi är supernöjda !!

VDMikroföretagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Enkelheten för oss användare samt att det är mycket prisvärt mot andra system vi provat !

Vad gillar du minst?

Lite slö bildhantering kanske. Men kan ju bero på mycket annat.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Hantering av arbetade timmar och frånvaro. Projekthantering. Ordning och reda på ekonomin i i företaget.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Väldigt nöjd

VDLitet företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Support och användarvänlighet. Även potentialen i att de kan fixa med inställningar snabbt o smidigt.

Vad gillar du minst?

Hmm design kanske, men vem bryr sig egentligen.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Den mesta pappershantering, kollen på projekten. Missar inga fakturor.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Chronox produktfunktionaliteter

Arbetsorder

Ingår

Arbetstidsschema

Ingår

Frånvaro & flex registrering

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Körjournal

Ingår

Modul i affärssystem

Ingår

Personaliggare inkl

Ingår

Projektredovisning & rapportering

Ingår

Rapportering

Ingår

Underlag till lön

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Chronox

Chronox grundades 2012 och hjälper verksamheter spara pengar och tid med anpassningsbara tidrapporteringstjänster, elektroniska personalliggare och arbetsordrar. Genom åren har flera branschorganisationer varit med i utvecklingen av Chronox.

Vanligaste jämförelser