Systemlogo för Busy by 24SevenOffice

Busy by 24SevenOffice

24SevenOffice

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Beskrivning av Busy by 24SevenOffice

Busy by 24SevenOffice förenklar tidrapportering och förbättrar kontrollen. Busy erbjuder en helt ny syn på tidrapportering, med val mellan kalendervisning, tidslinje och stämpelklocka.

Visuell tidrapportering i kalender med "drag and drop", det aldrig varit lättare att planera och rapportera timmar.

Tidslinjevy, lägg till en beskrivning, välj projekt och arbetstyp – sedan registreras timmen.

Med tidrapporteringssystemet online och mobilt blir det naturligt att rapportera timmar mer regelbundet.

Checka in med stämpelklocka, registrering snabbt med sin egen kod.

Busy är integrerat med Office 365 och Google Kalender. Genom att koppla din kalender till Busy kan du registrera dina timmar automatiskt.

I totalöversikten kan du se när medarbetare är tillgängliga och timmar attesteras enkelt.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
0-149 SEK

Fakturering

Kan man fakturera tid direkt i systemet?
JANEJ

Del av affärssystem

En egen produkt eller del av ett affärssystem?
JANEJ

E-signatur

Kan man signera direkt i tidrapporteringssystemet?
JANEJ

Arbetsschema

Kan man skapa arbetsschema i systemet?
JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med 24SevenOffice?

Varför väljer man Busy by 24SevenOffice?

  • Ett tidrapporterings och projektsystem som med sitt innovativa och visuella gränssnitt ger användaren Flow i vardagen.
  • Enkelheten att skapa tidrapportering antingen direkt i Busy eller via kalenderintegrationer, gör det lätt att göra rätt.
  • Hög grad av automatisering ger alla användare tiden att fokusera på sina kärnuppgifter i projekten

Varför väljer man er som leverantör?

  • Busy by 24SevenOffice är en del av den stabila svensknoterade 24SevenOffice familjen
  • Busy levereras och implementeras på samma höga kvalité som övriga delar av 24SevenOffice
  • Busy kan med enkelhet kombineras med övriga 24SevenOffice system eller integreras mot externa lösningar.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

För kreativa byråer inom PR, reklam, design, media och event är Busy by 24SevenOffice ett självklart val med integration med tex Marahton ERP. För konsultverksamheter som kräver 100% kontroll på tidsåtgång och fakturering är Busy givet med sin enkelhet och användarvänlighet, integrera till erat affärssystem eller nyttja någon av de befintliga integrationerna till 24SevenOffice, Xledger eller Deltek.

Vilka behov och utmaningar är det som Busy by 24SevenOffice löser för kunden?

Få en snabb översikt över tidsåtgången, vilka projekt som går över budget och hur mycket som återstår av timbudgeten samt basbudgetar på timmar eller belopp - med möjlighet att återställa varje vecka eller månad. Med Busy som tidrapporteringsverktyg beräknas flextid och övertid per automatik, så att du sparar tid genom att slippa manuell hantering. Vare sig du för interntid som löneunderlag eller kundtid för faktureringsunderlag, gör Busy tidrapporteringen enkel. Busy hjälper dig att prioritera tid på det som är viktigt, med planering, tidtrapportering och automatisk tidsbank i en och samma lösning. Den användarvänliga och visuella designen gör tidrapportering lekande enkel, både för medarbetare och chefer.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

45

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Väldigt enkelt för både administratör och användare

Personalansvarig

PersonalansvarigLitet företagVeriferad personSverige2022

Vad gillar du mest?

Väldigt enkelt för både administratör och användare

Vad gillar du minst?

Har inte upptäckt några brister ännu och använt systemet i 6mån

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Tidrapportering

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Busy by 24SevenOffice produktfunktionaliteter

Arbetstidsschema

Ingår

Attestering/ E-signatur

Ingår

Fakturering

Ingår

Frånvaro & flex registrering

Ingår

Integration med eget lönesystem

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Projektredovisning & rapportering

Ingår

Rapportering

Ingår

Underlag till lön

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om 24SevenOffice

Busy by 24SevenOffice levererar Nordens och kanske världens modernaste verktyg för tidsrapportering, planering, semester- och frånvarohantering med en automatisk tidsbank. Vårt uppdrag är att hjälpa människor att prioritera tid på det som är viktigt. Det gör vi genom att erbjuda innovativa, visuella och användarvänliga verktyg. Busy är helt unikt i sin kategori, baserat på tanken att tidtrapportering och planering kan kombineras i en och samma uppgift. Busy är exklusivt designad och utvecklad i Norden av ledande designers och högutbildade dataingenjörer som ser till behovet för nordiska bolag. Busy är en del av 24SevenOffice och sedan 2019 är 24SevenOffice största ägare. 24SevenOffice är ett börsnoterat företag representerat i Sverige, Norge och USA och har under 25 år byggt upp en kundbas på över 67 500 företag med sitt affärssystem.

Vanligaste jämförelser