
Vad är Synchroteam?
Synchroteam levererar ett lättanvänt system för fältservice och mobila arbetsorder. Synchroteam molntjänst ger ditt företag allt som behövs för att hantera det dagliga arbetet för planerare och tekniker. Bland annat schemaläggning av jobb, GPS spårning, kund och utrustnings register, kontraktshantering, artikelregister med lager-ställen, checklistor, App. för arbetsorder, automatiserad kommunikation med kund och mer.
Systemet är enkelt att anpassa och det går snabbt att komma i gång.
Allt till en fast månadskostnad per användare utan bindningstid.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Checklista
Varför gör man affärer med Workwit?
Varför väljer man Synchroteam?
Att välja Synchroteams molnnlösning ger dig ett anpassningsbart standardsystem som är.
- Lättanvänt
- Fyllt med funktioner för eftermarknad och fältservice
- Appar för IOS och Android med offline kapasitet-
- Intuitiva och automatiserade planeringsfunktioner
- Allt på en plats helt enkelt.
Varför väljer man er som leverantör?
När du använder Synchroteam i kombination med Workwit Solutions får du tillgång till.
Specialister på serviceprocesser med mer än 20 års erfarenhet inom en rad olika branscher.
Lokal närvaro i kombination med globalt utvecklingsteam
Dedikerad personal
Kunskap i och erfarenhet av integrationer med Svenska system såväl som internationella lösningar så som Fortnox, Visma, MS Dynamics, SAP, Soho, Sage, Stripe mfl
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Genom den lokala närvaron av experter på den Svenska marknaden kan Synchroteam tillsammans med Wokwit Solutions erbjuda något så unikt som specialister på plats i kombination med en global lösning man kan växa i oavsett om man är ett fåmansföretag eller om företaget är en global koncern.
Som en av de ytterst få lösningarna på marknaden erbjuder vi lösningen utan bindningstid vilket ger en frihet att testa på systemet utan risk. Systemet går även att komma i gång med helt på egen hand genom de hjälpguider och supportdokument som erbjuds
Vilka behov och utmaningar är det som Synchroteam löser för kunden?
Genom att använda Synchroteam så:
Ökar du lönsamheten per arbetsorder.
Minskar felen i form av borttappade timmar och reservdelar.
Du erbjuder dina kunder direkt kommunikation om vad som sker i deras ärenden och ökar därigenom kundnöjdheten.
Du minskar administrationen.
Du säkerställer att checlistor, protokoll och rapporter fylls i korrekt och görs tillgängliga.
Du samlar all information på 1 plats.
Du får även tillgång till data för analyser och dataexport.
Omdömen om Synchroteam
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Väldigt lätt att komma igång och är enkelt att anpassa. Killarna på fältet har allt dom behöver i appen och vi har full koll på dom jobb vi ska göra.