0
HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
QualityDesk

QualityDesk

QualityDesk

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är QualityDesk?

Quality desk erbjuder användarvänliga funktioner som överblivkar utvecklingen av kvalitén på företaget och dess påverkan på resursplaneringen. Ta fram viktiga nyckeltal för att skapa förståelse över verksamheten och forma arbetskraften på ett effektivt vis för att nå högre lönsamhet. konsekventa uppföljningar mot resultaten kan sedan skapa full försåelse för arbetsplatsens kapacitet och vad för tjänster som kan utlovas till kunderna.

Vilka passar QualityDesk för?

Produkten är främst skapad för kontaktcenter eller liknande verksamheter av olika typer av storlekar och som vill skapa hög kvalitet och lönsamhet på sina tjänster.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SEFI

Pris från

Listpris från leverantör:
Fr.€10/månaden per profil

Toppsystem inom Workforce management system

Känner du till QualityDesk?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

QualityDesk förekommer inom följande kategorier

QualityDesk produktfunktionaliteter

Workforce management system

Analysverktyg

Ingår

KPI:er

Ingår

Rapporter

Ingår

Schemaläggning

Ingår

Strategiplaneringar

Ingår

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här