HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Add

Add

Addsystems

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Testa systemguiden

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Vad är Add?

Add är ett webbaserat ärendehanteringssyetem innehållande funktioner för avvikelsehantering. Använd add som ledningssystem eller få en skräddarsydd lösning för din verksamhet genom smarta integrationer med dina befintliga system. I systemet finns bland annat funktioner för aviseringar, färdiga arbetsflöden eller sökfunktioner.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVNOFIEN

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SENOFI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Känner du till Add?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Add förekommer inom följande kategorier

Add produktfunktionaliteter

Avvikelsehanteringssystem

API

Ingår

Aviseringar

Ingår

Bildstöd

Ingår

Mallar

Ingår

Ärendehistorik

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Jobbar du för detta bolaget?

Läs om hur du uppdatera informationen här