
Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Beskrivning av QBIS Expense
Rapportera endast det nödvändiga och få mer korrekt hantering av alla typer av utlägg med QBIS Expense. Automatiska beräkningar av moms, ersättning, avdrag eller förmåner gör att ingen förkunskap krävs för rapportören att ange korrekt information redan vid utläggsregistreringen. QBIS sköter uträkningarna för att underlätta rapportering, attestering och verifiering av både chefer och administratörer. Rapportera utlägg on-the-go i mobilen, klicka i kryssrutan för att ange utlägget som fakturerbart. Ställ in automatiska påminnelser vid försening av inlämnade utlägg så att jakten på underlag är tillhör det förflutna. Se hur utlägg har rapporterats och betalats ut med detaljrika rapporter som sorteras på verksamhet-, avdelning- eller individnivå.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Kreditkort
Kan man göra kreditkortintegration för att minska administration?Mobilfoto
Ta mobilfoto på kvitton för snabbregistrering?Attest
Finns det ett attesteringsflöde?Milersättning
Kan man kalkylera fram milersättning?System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Vanliga jämförelser
Toppsystem inom Reseräkningssystem
Varför gör man affärer med QBIS Business Systems?
Varför väljer man QBIS Expense?
Få mer korrekt utläggsregistrering med så lite information som möjligt. Ange den mest nödvändiga informationen för alla utlägg så beräknar QBIS automatiskt ut den moms, ersättning eller det avdrag som gäller. Ingen förkunskap krävs av rapportör eller attestant. Administratören kan i lugn och ro verifiera färdigattesterade utlägg. Slipp jakten på underlag. Ställ in automatiska påminnelser som skickas på ett bestämt datum när underlag inte har lämnats in i tid. Exportera underlaget smidigt med ett par knapptryck för att importera till integrerat lön- och faktureringssystem. Få full koll på registreringarna med rapporter för kvitton, traktamente, representation och milersättning.
Varför väljer man er som leverantör?
Med QBIS kan du känna dig trygg direkt från start.
- Anpassa ert QBIS med funktioner och inställningar som passar er verksamhet
- Ni får en personlig account manager som arbetar för att ni ska få bästa stöd i uppstart och era processer
- Vår Customer Care finns alltid där via telefon eller e-mail när ni behöver hjälp
Vilka behov och utmaningar är det som QBIS Expense löser för kunden?
Användarvänligheten gör det enkelt för alla att använda QBIS. Tydligheten för hur man registrerar, attesterar och verifierar utlägg ligger i enkelheten av hur systemet ser ut. Det avancerade ligger i funktionaliteten där QBIS är utvecklat utifrån Skatteverkets krav, så att risken för felrapporterade utlägg minimeras. De automatiska beräkningarna av moms, avdrag och ersättning sker baserat på utläggstyp så att ingen förkunskap krävs av rapportören vid registrering. Tillsammans med det konkurrenskraftiga priset är QBIS Expense ett bra val för de som vill hålla kostnaderna nere utan att tumma på kvaliteten.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
.
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden