HemSystemguidenBloggOm ossTopplistor
Systemlogo för Companyexpense

Companyexpense

Companyexpense

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Companyexpense

Expense Management i en app – utlägg, företagskort, traktamente och körjournal! Companyexpense förenklar hanteringen av utlägg och reseräkningar. En automatiserad och digital tjänst, integrerad med företagskort, elektronisk körjournal och alla bokförings- och lönesystem.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Pris från

Listpris från leverantör:
99kr/anv/mån för 1-50 anv

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

Kreditkort

Kan man göra kreditkortintegration för att minska administration?
JANEJ

Mobilfoto

Ta mobilfoto på kvitton för snabbregistrering?
JANEJ

Attest

Finns det ett attesteringsflöde?
JANEJ

Milersättning

Kan man kalkylera fram milersättning?
JANEJ

Testa systemguiden

Låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Laddar...

Varför gör man affärer med Companyexpense?

Varför väljer man ert system?

Vi gör jobbet åt er med en digital tjänst som minskar tidskrävande och administrativt arbete för alla på företaget. Hjälper medarbetarna att göra rätt, förenklar attestering, håller koll på regler och bokför automatiskt.

  • Enkelt – Underlättar för era medarbetare och gör tråkiga processer enklare och mer effektiva.
  • Effektivt – Lägg mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på manuell hantering av utlägg och reseräkningar.
  • Pålitligt – Hjälper medarbetarna att göra rätt från början. Dessutom får ni bättre kontroll och spårbarhet vilket minskar risken för felaktigheter och fusk.
  • Framtidssäkrat – Anpassningsbar lösning som är oberoende av vilka företagskort, körjournaler eller bokförings- och lönesystem ni har.

Varför väljer man er som leverantör?

Companyexpense är den ledande tjänsten för Expense Management som med innovativ teknologi och ett utbrett ekosystem av integrationspartners automatiserar hela Expense Management-processen för alla företag – oavsett storlek.

Med Companyexpense får du en framtidssäkrad och anpassningsbar lösning som är oberoende av vilka företagskort, körjournaler eller bokförings- och lönesystem ni har.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi utmanar framtiden för Expense Management!
Med innovativ teknologi bygger vi vår plattform och vårt ekosystem för att uppnå visionen om Zero touch Expense Management. Ett helt automatiserat och sömlöst flöde för utlägg och reseräkningar med bibehållen kontroll – för att ni ska kunna lägga er tid på något mer värdefullt.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Companyexpense förenklar och automatiserar Expense Management för alla på företaget.

  • Allt i en tjänst - utlägg, traktamente, milersättning och förmåner.
  • Integrerad med företagskort och elektronisk körjournal
  • Hanterar alla kvittotyper – även digitala kvitton så ni slipper fysisk lagring av papperskvitton
  • Anpassad till lokala regelverk
  • Integrerad med alla bokförings- och lönesystem

Companyexpense produktfunktionaliteter

Attestering

Ingår

Fakturering

Ingår

Integration med bokföring

Ingår

Integration med eget lönesystem

Ingår

Integration med olika lönesystem

Ingår

Kalkylera milersättning

Ingår

Konteringshantering

Ingår

Kreditkortintegration

Ingår

Mobilfoto

Ingår

Profilhantering

Ingår

Utbetalningsfil

Ingår

Valutaomvandlare

Ingår

Om Companyexpense

Companyexpense grundades 2015 med ett tydligt mål – att förenkla vardagen för företag och deras medarbetare genom att digitalisera hanteringen av utlägg och reseräkningar med hjälp av innovativ och marknadsledande teknologi.

Companyexpense ägs av Findity – plattformen bakom ledande utläggstjänster. I partnerskap med de största leverantörerna av ekonomi-, bokförings- och lönesystem har vi digitaliserat Expense Management för över 20 000 företag.

Vanligaste jämförelsealternativen

Laddar...