Systemlogo för Yesbox

Yesbox

Yesbox

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Beskrivning av Yesbox

Yesbox skapar bättre förutsättningar för organisationer att utvecklas genom kontinuerliga pulsmätningar, analys och reflektion, samt aktivitetsuppföljning. Yesbox mätningsfilosofi bygger på forskning med fokus på förståelse av attityder, beteenden och kunskap. Med utgångspunkt från mätningar förbättrar ni kommunikation och ledarskap samt ökar organisationens engagemang, välmående och framgång. Yesbox ser målstyrning, uppföljning och handling som centralt för att stötta affären över tid.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
FINODKSE

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOEN

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pulsmätning

JANEJ

eNPS

JANEJ

Heatmap analys

JANEJ

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Varför gör man affärer med Yesbox?

Varför väljer man Yesbox?

Som kund vill du:

  • ta del av lång undersökningserfarenhet kombinerat med kunskap om kommunikation i en smart plattform.
  • koppla mätningen till en smart mål- och aktivitetsmodul
  • använda SMS och email för utskick

Som kund tycker du att det är viktigt att:

  • ha bra uppföljning och analys för att få bra insikt genom flexibla analyser / resultat med jämförbarhet
  • åtgärda problem genom en aktivitetsplan som knyter ihop och skapar helhet
  • kunna jämföra mot relevanta referensvärden och få användbara råd
  • utgå från vedertagen forskning om hur vi fungerar som människor (SCARF)
  • kunna lägga till moduler med funktioner som medarbetarsamtal, onboarding, kompetensanalys och 360°-feedback om/när behov uppstår.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Bygger på forskning, vedertagen praxis och teknisk innovation
  • Lösningsorienterade med stor flexibilitet och hög servicenivå
  • Modulbaserad plattform där pulsmätningar, medarbetarundersökningar, medarbetarsamtal, kompetenser, mål, aktiviteter, dialoger hänger ihop och anpassas till er affär och utvecklingsfas
  • Vi har suttit i er situation och bådearbetat som ledare, köpare och konsulter samt är trevliga och snabba att jobba med :-)

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Helhetslösning där undersökningar är en del av det som redan görs anpassat efter kundens behov.

Lång erfarenhet från undersökningsbranschen.

Forskningsbaserat, hållbart och väl användning av tiden.

Låt oss inte kalla det "AI" men systemet använder den senaste tekniken och anpassas efter hur medarbetare svarar.

Garanterar anonymitet.

Vilka behov och utmaningar är det som Yesbox löser för kunden?

Ha en struktur för att sätta riktning, följa upp och utvärdera genom:

  • Förmågan att utveckla, attrahera och behålla medarbetare genom en engagerad kultur.
  • Hitta problem innan de blir för stora
  • Skapa engagemang genom att bättre förstå medarbetare och ledare
  • Kombinera affärsmål med utveckling.
  • Kontinuerligt jobba med utveckling med hjälp av råd till ledare

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Tyvärr, inga omdömen än.

Känner du till systemet?

Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!

Yesbox produktfunktionaliteter

AI-assistans

Ingår

API Technical support

Ingår

Automatiska utskick

Ingår

Employee Net Promoter Score (eNPS)

Ingår

Feedback

Ingår

Forskningsbaserade frågor

Ingår

Förslag till åtgärder

Ingår

Ge beröm

Ingår

Heatmap Analys

Ingår

Kontinuerligt pulsmätning

Ingår

KPI:s/ NYCKELTAL

Ingår

NPS benchmarks

Ingår

Olika språk

Ingår

Realtids data

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Yesbox

Yesbox startades för att optimera medarbetarundersökningar och medarbetarsamtal för en ny digital verklighet. Grundarna har lång erfarenhet av företagsledning, undersökningar, teknologi och kommunikation.

Yesbox erbjuder idag en bred integrerad modulbaserad plattform som kopplar ihop enkäter, dialoger, aktiviteter, mål, onboarding, och kompetensuppföljning samt annan viktig data om organisationen i en enkel och överskådlig miljö.

Professionalism - Vi arbetar med mått och undersökningsprocesser som är baserade på vetenskap och erkänt ‘best practice’. Våra medarbetare och partners besitter lång relevant erfarenhet och expertis inom bland annat ledarskap, coaching och förändringsprocesser.

Teknologi - Vår digitala plattform erbjuder databaser för mätningar (fakta), dialog (samtal om resultat), och uppföljning (aktivitets/handlingsplan) och har en stark support för flerdimensionell analys av resultat i grafisk form.

Varje organisation kan med frågebibliotek och relevanta referensvärden skräddarsy sitt upplägg, med stöd eller på egen hand. Använd Yesbox på mobil, surfplatta eller desktop.

Partnerskap och flexibilitet - För oss är ett kontinuerligt samarbete med kunden viktigt och förändringar i behov och verksamhet möts upp. Vi erbjuder det stöd som krävs för att kunden på ett effektivt och enkelt sätt kan hålla tydligt fokus för regelbundna mätningar under året, med kompletterande utskick om så önskas. Våra kunders förändrade behov samt feedback och synpunkter är en viktig del i utvecklingen av våra tjänster.

Vanligaste jämförelser