
Beskrivning av Trinax Tid- & projekthantering
Trinax Tid- & Projekthantering ger dig fullständig koll på dina projekt med allt samlat på ett ställe i molnet. Genom att digitalt skapa offerter, planera projekt, se tidrapporter och produkter, generera underlag, attestera i flera steg, fakturera och följa upp intäkter och kostnader, så blir de tjocka pärmarna ett minne blott.
Vår modulbaserade lösning är oberoende av bransch, företagsstorlek och arbetssätt. Du handplockar själv bland vårt funktionsbibliotek och betalar endast för dina behov. Detta resulterar i ett skräddarsytt system som passar era metoder, sparar tid och pengar och kan utökas i takt med att företaget växer.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Varför gör man affärer med Trinax AB?
Varför väljer man Trinax Tid- & projekthantering?
- Vårt system är utvecklat med användaren i fokus.
- Systemet är modulbaserat - handplocka funktioner och betala efter behov.
- Vi har integrationer till de största löne- och bokföringssystemen.
- Vi erbjuder kundspecifik systemutveckling för specialanpassningar.
- Systemet är 100% molnbaserat & stödjer alla enheter och skärmstorlekar.
Varför väljer man er som leverantör?
- Vi har över 10 års erfarenhet i branschen.
- Vi utvecklar ständigt systemet i dialog med våra kunder.
- All systemutveckling och kundkontakt sker under samma tak.
- Vi har en personlig, dedikerad och uppskattad supportpersonal.
- Vi har utnämnts till Gasellföretag 3 år i rad (2019-2021).
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Trinax Tid- & Projekthantering är ett av Sveriges största system inom bygg- och anläggningsbranschen. Vi anser att enkelhet är det absolut viktigaste vid administration och utvecklar därför alltid med användaren i fokus. Vi vet att inget företag är det andra likt, så vårt system är modulbaserat för att man kunna handplocka funktioner och betala efter behov - oavsett bransch, företagsstorlek och arbetssätt.
Vilka behov och utmaningar är det som Trinax Tid- & projekthantering löser för kunden?
- Vi digitaliserar er analoga tid- och projekthantering och lagrar denna i molnet.
- Vi förenklar rapporteringen av tid så att ni får rätt betalt för arbetade timmar.
- Vi hjälper er att generera underlag för lön och fakturor via några få knapptryck.
- Vi följer upp era projekt och presenterar statistik som ni kan bearbeta.
- Vi effektiviserar administrationsflödet så att ni kan spara både tid och pengar.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Enkelheten och att jag endast betalat för det jag vill använda
Trinax Tid- & projekthantering produktfunktionaliteter
Checklista
Digital signering
Dokumenthantering
Fakturaunderlag
Integration lönesystem/ bokföring
Offertverktyg
Personalliggare
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Schemaläggning
Tidrapportering
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden