HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för Bygglet

Bygglet

Bygglet

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Bygglet

Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder! Bygglet är ett komplett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt, från offert till faktura och uppföljning. Du får fullständig kontroll på alla tider, allt material, alla ändrings- och tilläggsarbeten samt intäkter och kostnader. Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar. Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
fr 795 kr/månad

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.565

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Att det är så heltäckande och lätt att använda. Trevlig support.

Nöjd kund!

AdministratörLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Att det är så heltäckande och lätt att använda. Trevlig support.

Vad gillar du minst?

Har ibland blivit fel men inget som inte supporten kunnat hjälpa oss med.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi får hjälp med väldigt många olika delar av verksamhet i ett system.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Bra team bakom Bygglet!

AdministratörLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Att de lyssnar och sättet de bemöter problem! Vi hade en del utmaningar i uppstarten, framförallt för oss administratörer, men vi fick mycket bra support som löste de problem vi hade. Rekommenderar Bygglet, både teamet och systemet!

Vad gillar du minst?

Har ibland upplevt mindre buggar men inget som inte har löst sig när vi hört av oss.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med Bygglet?

Varför väljer man ert system?

- Du får ordning på arbetstimmar, inköp och kostnader 
- Hantera allt i dina projekt på samma ställe och följ allt från offert till faktura 
- Dina anställda ser alla uppdaterade instruk­tioner i sin mobil där de också rapporterar in sin tid 
- Du slipper dubbel­arbete och kan bland annat synka fakturor, tid­redovisning och utlägg 
- Du sparar tid, får total­koll och minskar risken för fel

Varför väljer man er som leverantör?

Bygglet har marknadens nöjdaste kunder där 9 av 10 rekommenderar Bygglet. Varför?

  • Bygglet är marknadsledande med över 1.7 miljoner projekt och 65 000 användare
  • Flödet av offert till faktura är det smidigaste på marknaden
  • Det är enkelt att komma igång
  • Vårt kundteam är med dig hela vägen och vår support/utbildning kostnadsfri
  • Vår kundsupport svarar inom 2 minuter och har 4,96 av 5 i betyg från våra kunder

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé: det ska inte vara ett projekt att driva projekt. Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service, ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för. Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder! Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt, från offert till faktura och uppföljning. Du får fullständig kontroll på alla tider, allt material, alla ändrings- och tilläggsarbeten samt intäkter och kostnader. Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar. Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.

Bygglet produktfunktionaliteter

Checklista

Ingår

Digital signering

Ingår

Dokumenthantering

Ingår

Fakturaunderlag

Ingår

Integration lönesystem/ bokföring

Ingår

Kundtillgång för projektstatus

Ingår

Offertverktyg

Ingår

Personalliggare

Ingår

Projektdashboard/ Gantt

Ingår

Resultatanalys/ kostnadsuppföljning

Ingår

Resursallokering

Ingår

Schemaläggning

Ingår

Tidrapportering

Ingår

Om Bygglet

Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé: det ska inte vara ett projekt att driva projekt. Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service, ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för. Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.

Vanligaste jämförelsealternativen