
Beskrivning av Bygglet
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder! Bygglet är ett komplett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt, från offert till faktura och uppföljning. Du får fullständig kontroll på alla tider, allt material, alla ändrings- och tilläggsarbeten samt intäkter och kostnader. Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar. Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Varför gör man affärer med Bygglet?
Varför väljer man Bygglet?
Varför väljer man er som leverantör?
Bygglet har marknadens nöjdaste kunder där 9 av 10 rekommenderar Bygglet. Varför?
- Bygglet är marknadsledande med över 1.7 miljoner projekt och 65 000 användare
- Flödet av offert till faktura är det smidigaste på marknaden
- Det är enkelt att komma igång
- Vårt kundteam är med dig hela vägen och vår support/utbildning kostnadsfri
- Vår kundsupport svarar inom 2 minuter och har 4,96 av 5 i betyg från våra kunder
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Bygglet grundar sig på en väldigt enkel idé: det ska inte vara ett projekt att driva projekt. Företag inom bygg, service och entreprenad, oavsett om det är inom måleri, anläggning eller installation och service, ska få ägna sig åt det som de är bra på och brinner för. Därför har vi utvecklat Bygglet för att vara marknadens smidigaste projektverktyg där du kan samla allt på ett ställe och därmed spara både pengar och tid, som du kan lägga på din kärnverksamhet.
Vilka behov och utmaningar är det som Bygglet löser för kunden?
Med effektiv projekthantering får du mer tid till dina kunder! Bygglet är ett verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag i byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt, från offert till faktura och uppföljning. Du får fullständig kontroll på alla tider, allt material, alla ändrings- och tilläggsarbeten samt intäkter och kostnader. Kort och gott - allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar. Bygglet är helt webbaserat vilket innebär att du kommer åt din information var du än befinner dig – via dator, mobiltelefon eller surfplatta. Och tid rapporterar du via en app i din smartphone.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Att de lyssnar och sättet de bemöter problem! Vi hade en del utmaningar i uppstarten, framförallt för oss administratörer, men vi fick mycket bra support som löste de problem vi hade. Rekommenderar Bygglet, både teamet och systemet!
Bygglet produktfunktionaliteter
Checklista
Digital signering
Dokumenthantering
Fakturaunderlag
Integration lönesystem/ bokföring
Kundtillgång för projektstatus
Offertverktyg
Personalliggare
Projektdashboard/ Gantt
Resultatanalys/ kostnadsuppföljning
Resursallokering
Schemaläggning
Tidrapportering
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden