HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för SupportCenter Plus

SupportCenter Plus

Inuit

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus är en webbaserad lösning som hjälper organisationer att ge en överlägsen kundupplevelse. Organisationer kan effektivt hantera supportärenden, konto- och kontaktinformation, serviceavtal, SLA-hantering och kunskapsdatabas. Automatiserar processen att skapa, organisera och spåra ärenden till en sömlös process med automatisering via workflows.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENDANO

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Saknar information

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.635

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Systemet fungerar riktigt bra för request-, incident-, problem- och change-hantering. Det finns en uppsjö av funktioner som inte används men som produkten har stöd för.

Bra ITSM-system för en global organisation

Global IT Service OwnerStort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Systemet fungerar riktigt bra för request-, incident-, problem- och change-hantering. Det finns en uppsjö av funktioner som inte används men som produkten har stöd för.

Vad gillar du minst?

Integration mot/mellan andra ITSM-system.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Det ger oss en helhetslösning för vår Globala ServiceDesk där vi kan erbjuda anpassad support och tjänster för hela vår organisation.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med Inuit?

Varför väljer man ert system?

  • Multi-channel support via e-post, telefon, supportportal, social media, chatt m.m.
  • Ärendespårning och automatisering av processer
  • Kundportal med självbetjäning och kunskapsdatabas
  • Hantera flera servicekontrakt och relaterade supportplaner för att serva dina kunder i tid och fakturera därefter.

Varför väljer man er som leverantör?

  • ManageEngine erbjuder kostnadseffektiva lösningar som uppskattas av kunderna
  • Vi är lyhörda för kunders önskemål
  • Inuit finns alltid nära till hands med svensk support och implementationsstöd

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Som kund till Inuit ska du känna att vi alltid finns där för dig när du behöver hjälp eller vill bolla idéer. SupportCenter Plus från ManageEngine är det naturliga valet för organisationer som vill ha ett kundsupportsystem som hjälper dem att effektivt hantera supportärenden, konto- och kontaktinformation, serviceavtal, SLA-hantering och kunskapsdatabas.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med SupportCenter Plus får du ett flexibelt och kraftfullt kundsupportsystem som hjälper dig att ge bra service till dina kunder. Du kan erbjuda olika SLA:er och logga tid som ni lägger på olika kunder samt fakturera internt eller externt. Du kan följa viktiga KPI:er för er verksamhet för att jobba mot uppsatta mål.

SupportCenter Plus produktfunktionaliteter

Hanteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Självhjälp

Ingår

Smart arbetsfördelning

Ingår

Standardsvar

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Telefon

Ingår

Tickets

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Om Inuit

ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, endpoints och mobila enheter, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine ingår i ZOHO Corporation.

Inuit AB representerar ManageEngine på den svenska marknaden och erbjuder support och tjänster runt lösningarna i samarbete med partners.

Vanligaste jämförelsealternativen