HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för SuperOffice Service

SuperOffice Service

SuperOffice

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av SuperOffice Service

SuperOffice Service hjälper dig att hålla reda på och besvara alla förfrågningar på ett effektivt sätt. Oavsett om förfrågan sker via telefon, e-post, chatt, webbformulär eller sociala medier kan du hjälpa dina kunder snabbt. Tilldela per automatik inkommande förfrågningar rätt kategori och rätt medarbetare. Om en förfrågan inte har besvarats inom en angiven tidsram, kommer systemet automatiskt eskalera ärendet vidare inom organisationen. Snabba responstider leder till högre kundnöjdhet. Med SuperOffice Chat kan du kommunicera med fler kunder samtidigt och snabbt besvara frågor. Detta betyder färre ärenden i kundservicekön och mindre väntetider för kunderna. En ”win-win” situation.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENDANOFI

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Saknar information

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemang

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.315

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Att samla service- och säljpersonal i samma system

Underlättar för sälj och service

FörsäljningschefLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Att samla service- och säljpersonal i samma system

Vad gillar du minst?

Ibland lite långsamt men det beror nog mest på våran fiberlina.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Gör det lättare för mina säljare att hålla koll på sina kunders kontakt med serviceavdelningen.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

-

Head of SalesLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Användarvänlig, bra support!

Vad gillar du minst?

Lite väl många fel på senaste tiden

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Hanterar våra kunder och affärer på ett smidigt sätt. Ger oss en överblick och jämförelse

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Missa inte kundfrågorna!

VDLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Fördelning av ärenden.

Vad gillar du minst?

Lite för avancerat när det kommer till inställningar.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Belastningsfördelning!

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Ordning i serviceflödet

TeknikchefLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Överblicken

Vad gillar du minst?

Avsaknaden på mobilapp

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Kraftfullt ärendehanteringssystem

CRM ansvarig IT/FörvaltningsledareStort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Flexibiliteten och översikten samt att det är integrerat med CRM delen av SuperOffice

Vad gillar du minst?

Ett inte helt intuitivt gränssnitt som kräver en hel del tillvänjning.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Att med över 400 användare hantera mer än 1000 nya ärenden per dag.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med SuperOffice?

Varför väljer man ert system?

  • Dokumenterat minskade svarstider till kund och ökad kundnöjdhet.
  • Enkelt att använda och mobilt.
  • Smarta automatiserade flöden och enkelt att integrera med andra system.
  • Flexibilitet att kunna utveckla SuperOffice-lösningen efter specifika kundbehov.
  • Skapar transparens i organisationen.
  • Tillgång till en kundportal som kan anpassas, tillgänglig 24/7.

Varför väljer man er som leverantör?

  1. Kunskapen och förståelsen för kundens behov och att vi vågar utmana kunden för att hitta den bästa lösningen. Vi har trots allt 30 års CRM-expertis.
  2. För att vi "håller våra kunder" i handen genom hela kundresan. När vi har förstått behovet och hittat en lösning, börjar det viktigaste jobbet att implementera på rätt sätt, i tid och att hjälpa kunden att få ut mesta möjliga nytta ut av systemet.
  3. Vi är ett härligt gäng med glimten i ögat, vi tror starkt på att affärer lyckas man bara med om man fokuserar på att skapa starka relationer till sina kunder. Det är vi bra på. "blink".

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

SuperOffice erbjuder en CRM-lösning som innehåller alla delar som behövs för att kunna hantera hela sin kundresa från marknad och försäljning till kundservice. Det går att välja alla delar samtidigt eller en funktion för att sedan utöka lösningen när nya behov uppstår. Vi använder den senaste teknologin för att våra kunder aldrig ska behöva känna att det bygger in sig i ett hörn där det inte går att utveckla systemet mer.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

  • Minimera manuell hantering av inkommande förfrågningar och att "ärenden faller mellan stolarna". Inga fler mejl till egna inkorgar och hantering av ärenden via lappar, listor och Excel-ark.
  • Lättare att kartlägga kunden och på ett bättre sätt lösa kundärenden snabbare och smidigare.
  • Effektiv hantering av ärenden oavsett vilken kanal ärendet kommer in via.
  • Tydligt ägarskap kring kunden och dess ärende. Tidsbesparande effekter av att dubbelarbete elimineras.
  • Smidig kunskapsöverföring inom teamet.
  • Ökad transparens och flexibilitet vid sjukdom/ledighet så kunden kan fortsatt få samma höga servicegrad.
  • Mäta och analysera för att kunna effektivisera kundservicehanteringen och öka servicegraden till kunden.

SuperOffice Service produktfunktionaliteter

Hanteringstid

Ingår

Livechat

Ingår

Prioriteringsfunktion

Ingår

Sentimentanalys

Ingår

Självhjälp

Ingår

Smart arbetsfördelning

Ingår

Standardsvar

Ingår

Statistik och Rapporter

Ingår

Telefon

Ingår

Tickets

Ingår

Ärendestatus

Ingår

Om SuperOffice

SuperOffice är en molnbaserad CRM-plattform designad för att hjälpa dig att bygga och stärka relationer genom varje steg i kundresan. Vår prisbelönta programvara stöder den enskilde användaren att uppnå en ökad produktivitet inom försäljning, marknadsföring och kundservice. Tillsammans med våra +100 appar har vi de systemstödet som krävs för att effektiviseras och automatisera våra kunders unika processer. SuperOffice har 30 års kunskap, insikt och expertis inom CRM. Låt oss hjälpa dig att stärka kundupplevelsen för dina kunder.

Vanligaste jämförelsealternativen