
Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Beskrivning av Dixa
Dixa kundservicesystem erbjuder en lättanvänd plattform för fretag i alla storlekar som vill effektivisera och förenkla sin ärendehanteringsprocess mot kund. Med funktioner som personlig designer, omnikanal funktionalitet och igenkänning av kunder.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?XSSML
Mobilapp
Finns det mobilapp?JANEJ
Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?EN
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?JANEJ
Pris från
Listpris från leverantör:$139/mån/användare
Prismodell
Vilken modell passar din budget?ModulbaseradAbonnemang
Vanliga jämförelser
Toppsystem inom Kundservicesystem
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Tyvärr, inga omdömen än.
Känner du till systemet?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
Dixa produktfunktionaliteter
Livechat
Ingår
Prioriteringsfunktion
Ingår
Smart arbetsfördelning
Ingår
Standardsvar
Ingår
Telefon
Ingår
Tickets
Ingår
Ärendestatus
Ingår
Vanligaste jämförelser
Jobbar du för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden