Systemlogo för Trivec

Trivec

Trivec

i
Totalbetyget är baserat på: omdömen & databaserad aktivitet på siten.

Beskrivning av Trivec

Att få en restaurang att fungera effektivt ska vara enkelt, vi har byggt Trivecs kassasystem utifrån det perspektivet. Våra kassasystem fungerar perfekt för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Du får du ett kassasystem som stöttar alla dina processer från bokning och beställning till logistiken i köket och betalning. Du får automatiska försäljningsrapporter och kan se din försäljning i realtid. Vi har ett stort utbud av integrationer som hjälper dig att effektivisera driften av din restaurang som exempelvis ekonomisystem, personalsystem, lager- och inventeringssystem.

Vi erbjuder mobil beställning-och betalningslösning för gästen samt mobil orderlösning för serveringspersonalen, och har självklart både stationära och mobila kassor.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVENNODA

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Saknar information

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

Varför gör man affärer med Trivec?

Varför väljer man Trivec?

  • Trivecs system är driftssäkra med många funktioner som kan anpassas efter din verksamhet.
  • Vi har ett stort partnernätverk med skräddarsydda integrationer till närliggande system som ekonomi-, personal-, inventering- och hotellbokningssystem.
  • Vi erbjuder support 24/7 via telefon och mail och stöttar våra kunder båda innan, under och efter ett köp. Alla kunder har en personlig kontaktperson.
  • Våra kunder känner sig trygga att produkterna är framtidssäkra och att de kan växa tillsammans med oss.

Varför väljer man er som leverantör?

Våra kunder väljer oss för vi har stabila produkter som fungerar och kan anpassas efter deras verksamhet och behov. Vi åker ut och installerar våra lösningar hos kunden och utbildar personalen på plats. Uppstår problem får de hjälp av vår support 24/7, vi har även en jour som kan åka ut på plats om akuta problem uppstår. Våra kunder känner en stor trygghet med Trivec och att de kan växa med våra lösningar i framtiden.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Vi levererar lösningar till både mindre och mellanstora restauranger till stora kedjor, då våra lösningar går att anpassa efter verksamheten. De flesta av våra kunder vill effektivisera sin restaurangdrift och ha ett system som underlättar smidiga beställningar och betalningar. De vill ha en personlig kontaktperson och tillgång till support och service 24/7. De vill kunna utveckla sin restaurang och öka lönsamheten.

Vilka behov och utmaningar är det som Trivec löser för kunden?

Vi hjälper våra kunder att optimera flödet i deras restaurang, dvs göra det så effektivt så möjligt för restaurangen att placera ut gäster, ta upp beställningar, leverera mat och dryck samt ta betalt. Vi ger rekommendationer var kassaplatser bör finnas, hur man kan arbeta med mobila beställningar och betalningar, optimering av köket osv för att öka lönsamheten.

Vi tittar även på vilka andra system som finns och ger rekommendationer på integrationer, där man kopplar samman kassasystemet med exempelvis ett ekonomisystem för enklare kassaavslut och minimal administration kring ekonomi.

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

55

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Saknar text

rest chef HamburgerbörsMedelstort företagVeriferad personSverige2021
Saknar text
  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Trivec produktfunktionaliteter

Bordsbeställning via mobil

Ingår

Dashbord med KPI:er

Ingår

Dela upp notan via mobil

Ingår

Digitala kvitto

Ingår

Erbjuder självbetjäning/ kiosksystem

Ingår

Fakturera online

Ingår

Försäljningsrapporter i realtid

Ingår

Godkänd av Skatteverket

Ingår

Integrerbart med ERP

Ingår

Inventering/ varumottagning

Ingår

Lagring av produktinformation

Ingår

Offline läge

Ingår

Organisationsschema

Ingår

Presentkortshantering

Ingår

Samla in kundinformation

Ingår

SIE-Export

Ingår

Skicka kampanjer/ erbjudanden

Ingår

Stationära system

Ingår

Säkerhet & kryptering

Ingår

Passar detta systemet mig?

Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.

Om Trivec

Trivec är en ledande leverantör av kassasystem till den europeiska marknaden för restaurang, bar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila order- och betallösningar samt dryckessystem, med flexibla alternativ för integration med bokning, ekonomi, personal, inköp och lagersystem. Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Danmark, Norge, Belgien och Frankrike.

Vanligaste jämförelser