
Beskrivning av Trivec
Att få en restaurang att fungera effektivt ska vara enkelt, vi har byggt Trivecs kassasystem utifrån det perspektivet. Våra kassasystem fungerar perfekt för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Du får du ett kassasystem som stöttar alla dina processer från bokning och beställning till logistiken i köket och betalning. Du får automatiska försäljningsrapporter och kan se din försäljning i realtid. Vi har ett stort utbud av integrationer som hjälper dig att effektivisera driften av din restaurang som exempelvis ekonomisystem, personalsystem, lager- och inventeringssystem.
Vi erbjuder mobil beställning-och betalningslösning för gästen samt mobil orderlösning för serveringspersonalen, och har självklart både stationära och mobila kassor.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Varför gör man affärer med Trivec?
Varför väljer man Trivec?
- Trivecs system är driftssäkra med många funktioner som kan anpassas efter din verksamhet.
- Vi har ett stort partnernätverk med skräddarsydda integrationer till närliggande system som ekonomi-, personal-, inventering- och hotellbokningssystem.
- Vi erbjuder support 24/7 via telefon och mail och stöttar våra kunder båda innan, under och efter ett köp. Alla kunder har en personlig kontaktperson.
- Våra kunder känner sig trygga att produkterna är framtidssäkra och att de kan växa tillsammans med oss.
Varför väljer man er som leverantör?
Våra kunder väljer oss för vi har stabila produkter som fungerar och kan anpassas efter deras verksamhet och behov. Vi åker ut och installerar våra lösningar hos kunden och utbildar personalen på plats. Uppstår problem får de hjälp av vår support 24/7, vi har även en jour som kan åka ut på plats om akuta problem uppstår. Våra kunder känner en stor trygghet med Trivec och att de kan växa med våra lösningar i framtiden.
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
Vi levererar lösningar till både mindre och mellanstora restauranger till stora kedjor, då våra lösningar går att anpassa efter verksamheten. De flesta av våra kunder vill effektivisera sin restaurangdrift och ha ett system som underlättar smidiga beställningar och betalningar. De vill ha en personlig kontaktperson och tillgång till support och service 24/7. De vill kunna utveckla sin restaurang och öka lönsamheten.
Vilka behov och utmaningar är det som Trivec löser för kunden?
Vi hjälper våra kunder att optimera flödet i deras restaurang, dvs göra det så effektivt så möjligt för restaurangen att placera ut gäster, ta upp beställningar, leverera mat och dryck samt ta betalt. Vi ger rekommendationer var kassaplatser bör finnas, hur man kan arbeta med mobila beställningar och betalningar, optimering av köket osv för att öka lönsamheten.
Vi tittar även på vilka andra system som finns och ger rekommendationer på integrationer, där man kopplar samman kassasystemet med exempelvis ett ekonomisystem för enklare kassaavslut och minimal administration kring ekonomi.
Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Användarnas uppfattning
Saknar text
Trivec produktfunktionaliteter
Bordsbeställning via mobil
Dashbord med KPI:er
Dela upp notan via mobil
Digitala kvitto
Erbjuder självbetjäning/ kiosksystem
Fakturera online
Försäljningsrapporter i realtid
Godkänd av Skatteverket
Integrerbart med ERP
Inventering/ varumottagning
Lagring av produktinformation
Offline läge
Organisationsschema
Presentkortshantering
Samla in kundinformation
SIE-Export
Skicka kampanjer/ erbjudanden
Stationära system
Säkerhet & kryptering
Vanligaste jämförelser
- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden