HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Multisoft eller Datakvalitet

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:Priset är baserat på företagets storlek och antal moduler
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  • Användarvänligt, enkelt och snabbt
  • Slipp administration och dubbelarbete genom automatisering
  • Samla allt som behövs på en och samma plats. Integrera till både gamla och nya system vid behov
  • Användarvänligt och lätt att konfigurera som passar till verksamhetens behov
  • Erbjuder specialanpassade moduler som sömlöst håller ihop hela kvalitetskedjan
  • Komplett system- och dokumentpaket som inkluderar ISO 9001, 27001 och 14001-standarder
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  • Multisoft bildades 1995 och har levererat över 400+ system till bl.a. kunder såsom Volvo, Stockholms Stad och Länsförsäkringar
  • Vi anpassar systemlösningarna efter verksamheten
  • Systemet kan växa i takt med förändring och uppdateringar sker blixtsnabbt
  • Lång erfarenhet med kvalitetssystem i stora och små organisationer
  • Mycket nöjda kunder
  • Hög kompetens inom såväl systemutveckling och ämnesområdet
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Multisoft hjälper verksamhet att nå nya höjder genom kreativa, anpassningsbara och automatiserade systemlösningar. Undvik ineffektiva processer och onödig administration - få istället tid till det som ger resultat.

Vårt system hjälper våra kunder att strukturera kvalitetsprocessen på ett enkelt sätt genom olika moduler som stödjer vid inter - och extern revisioner, ISO revisioner, kompetensöversikt och kan enkelt få överblick av sin utrustningspark genom QR-koder och vår egenutvecklad app.

Produktfunktionaliteter i Verksamhetssystem

  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Modulärt:
    Ingår
  • Måluppföljning:
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Processkarta:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Strategiutveckling:
  • Stöd för ISO standard:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår
  • Analysverktyg:
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Behörighetshantering:
    Ingår
  • Dokumenthantering:
    Ingår
  • Integrerbart:
    Ingår
  • Modulärt:
    Ingår
  • Måluppföljning:
    Ingår
  • Orderhantering:
    Ingår
  • Processkarta:
    Ingår
  • Projekthantering:
    Ingår
  • Resurshantering:
    Ingår
  • Strategiutveckling:
    Ingår
  • Stöd för ISO standard:
    Ingår
  • Ärendehantering:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkel överskådlig plattform, professionalismen hos Multisofts anställda, kvalitet, öppenhet, ärlighet och tydlighet.
Ett företag som det är otroligt lätt att samarbeta med.

Nackdelar

Timpriset känns i högsta laget, men å andra sidan så kompromissas det inte med kvaliteten på arbeten.
att ni inte finns i skåne

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Oppfølgingen fra konsulentene til å få hjelp til å utforme systemet selv
Enkelt å implementere og ta i bruk på en gang. Enkelt å konfigurere for å gjøre egne tilpasninger for sin bedrift. Modulene linker mot hverandre slik at man har referanser/henvisninger på tvers av "arbeidsområder". Alt er koblet sammen. Rask support. Krever ikke mye opplæring

Nackdelar

At det var noen bugs, spesielt i begynnelsesfasen
Layout og rapporter er OK men kan forbedres.

Multisoft

Multisoft

Datakvalitet

Datakvalitet