HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer

Creatio eller Add Ledningssystem

Företagsstorlek

  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):
  • Mikroföretag (1-10):
  • Småföretag (11-100):
  • Medelstora företag (101-500):
  • Storföretag (500+):

Plattform

  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:
  • Molntjänst:
    Datan lagrad på webben och hanteras oftast av 3.dje-part
  • On-premises:
    Datan lagras i ägarens lokaler/hårdvara och ägs av köparen
  • Mobilapp:

Prisinformation

  • Gratis testperiod:
  • Pris från:25 USD/månad
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet
  • Gratis testperiod:
  • Pris från:-
  • Prismodell modul:
    Möjligt att lägga till/ ta bort olika systemmoduler efter behov
  • Prismodell abonnemang:
    Säljs i olika abonnemangspaket där man får välja själv
  • Prismodell licens:
    En årlig/månatlig licensavgift för tillgång till systemet

Varför väljer företag er?

Varför väljer man ert system?
Varför väljer man ert system?
  1. Komponerbarhet med färdiga komponerbara element, appar, anslutningar och mallar
  2. Mycket snabbare driftsättning av affärsapplikationer utan kod (no-code) och med en maximal grad av frihet
  3. AI och maskininlärning för att effektivisera beslutsfattandet och öka effektiviteten
  • Webbaserat, flexibelt & användarvänligt
  • Det går enkelt att byta ut eller lägga till lösningar i efterhand
  • Stöder arbetet mot ISO samt andra standarder
  • Automatisk tillgång till nya funktioner
  • Egen databas med fulla backuper varje natt
  • Finns översatt på 13 olika språk
Varför väljer man er som leverantör?
Varför väljer man er som leverantör?
  1. Genuint intresse – vi etablerar genuina och långvariga relationer med våra kunder och partners genom att först hjälpa till och sedan tänka på affärer, kommunicera på ett transparent och öppet sätt, lyssna, anpassa oss och tillföra värde.
  2. Världsomfattande erkännande – Creatio har fått ett omfattande erkännande av ledande branschanalytiker (såsom Gartner, Forrester, Nucleus, etc.) och har tilldelats flera utmärkelser.
  3. Färdigutvecklad branschledande CRM – gör det möjligt för användare – både företagsanvändare utan kodningskunskaper och professionella utvecklare – att skapa kraftfulla affärsappar och enkelt automatisera olika aspekter av företagets verksamhet utan kod.
  • Vi har en lång erfarenhet och god förståelse för kunders behov.
  • Vi lägger stor vikt vid användarupplevelsen av systemet, för att enklare engagera hela personalstyrkan.
  • Systemet kan förändras utan programmering vilket ger stor flexibilitet men kostnadseffektivitet och långsiktighet.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Alla Creatio-produkter drivs med no-code-verktyg och out-of-the-box-funktioner som hjälper organisationer att digitalisera arbetsflöden, förbättra kund- och medarbetarupplevelser och öka effektiviteten i alla affärsenheter. Creatio gör det möjligt för icke-tekniska användare att skapa kraftfulla affärsappar utan kodning med sin UI-byggare utan kod (no-code) och visuella designverktyg med dra-och-släpp-funktion.

Med plattformen Add blir det möjligt att involvera alla medarbetare i ett lättarbetat men samtidigt kraftfullt verksamhetssystem.

Det blir möjligt att hantera många delar i ett samordnat ledningssystem som att tydliggöra hur allt hänger ihop och med utmärkta sökfunktioner.

Produktfunktionaliteter i Ärendehanteringssystem

  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
    Ingår
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
    Ingår
  • Kunskapsdatabas:
    Ingår
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
    Ingår
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår
  • 360 vy (oneview i realtid):
    Ingår
  • Avvikelsehantering:
    Ingår
  • Chat support:
  • Delegera & återkoppling av delärenden:
    Ingår
  • Digitala formulär & självbetjäning:
    Ingår
  • Helpdesk-ärendehantering:
    Ingår
  • Integration med ERP/ CRM:
    Ingår
  • Inventarier:
    Ingår
  • Kundanpassa & modellera rapporter:
    Ingår
  • Kundtjänsthantering & support:
  • Kunskapsdatabas:
  • Mobilanpassad gränsnitt:
    Ingår
  • Service management:
    Ingår
  • Självbetjäningsportal:
  • SLA & eskalering:
    Ingår
  • Statistik & uppföljningsmodul:
    Ingår
  • Triggers:
    Ingår
  • Webhooks & API:
    Ingår
  • Ärende- & svarsmallar:
    Ingår

Omdömen

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

I appreciate the quick response and willingness of CustomerFX to develop new sections for us as we continue to automate more of our operations.
Creatio is extremely user-friendly and enables quick implementation. Also, it's very useful to have all the marketing analytics in one place and compile reports covering different channels.

Nackdelar

Email templates could be better - at the moment there are not enough changes you can make and the whole process of designing emails is a bit cumbersome. According to their roadmap, could be fixed very soon.
It would be great to have more variety of marketplace options.

Samlat omdömesbetyg

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Fördelar

Enkelheten och smidigheten. Lätt att förstå och använda. Det blir snyggt och lätt att organisera.
Att dokumentstyrning, processhantering, ärendehantering och ytterligare delar kan kombineras i samma lösning

Nackdelar

Om internet strular blir det svårt att komma åt dokumenten annars inga nackdelar.
Kommer inte på nåt negativt

Creatio

Creatio

Add Ledningssystem

Addsystems