
Testa systemguiden
Gör som 5000+ svenska företag, låt våra algoritmer vägleda dig till rätt systemval.
Vad är RMT+ Ärendehantering?
Med hjälp av RMT+ Ärendehantering kan företaget säkerställa att inga kundärenden glöms bort eller blir försenade. Genom att samla alla kundärenden kan både större och mindre bolag skapa en effektivare arbetsprocess för sin helpdesk. Eftersom att systemet är molnbaserat har alla användare tillgång till de senaste uppdateringarna och händelserna i systemet.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?XSSML
Mobilapp
Finns det mobilapp?JANEJ
Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?SV
Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?JANEJ
Pris från
Listpris från leverantör:Saknar information
Prismodell
Vilken modell passar din budget?ModulbaseradAbonnemang
System från samma leverantör
Vilka mer system har leverantören?Toppsystem inom Helpdesk system
Känner du till RMT+ Ärendehantering?
Så som du vill läsa om andras åsikter, vill andra veta dina. Dela gärna med dig av dina åsikter!
RMT+ Ärendehantering produktfunktionaliteter
Helpdesk system
Ansvarsfördelning
Ingår
Avvikelsehantering
Ingår
Dashboard med live-tracking
Ingår
Externt HelpDesk
Ingår
Kunskapsbank
Ingår
Statistik & Uppföljning
Ingår
Jobbar du för detta bolaget?
Läs om hur du uppdatera informationen här- info@businesswith.se
- Stockholm, Sweden