HemSystemguidenBloggOm ossFör leverantörer
Systemlogo för webCRM - Plus

webCRM - Plus

webCRM

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av webCRM - Plus

webCRM plus är ett lättanvänt och flexibelt CRM-system. Vi är skapade för små till medelstora företag som vill ha ett CRM-system där det är enkelt att komma igång och få personlig support. Våra konsulter arbetar väldigt nära med er som kund för att se till att systemet är anpassat för era behov. Våra kunder uppskattar användarvänligheten i våra arbetsflöde samt hur enkelt det är att skapa rapporter och analyser direkt i systemet.

Vi tror starkt att enkelhet och tydlighet leder till både bättre och snabbare resultat.
Prova gratis i 30 dagar - vi ser fram emot att prata med dig!

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
Global

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SVDANOFIEN

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
369kr/anv/mån

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemangLicens

System från samma leverantör

Vilka mer system har leverantören?

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Samlat omdömesbetyg

4.555

Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?

Användarnas uppfattning

Nöjd med det mesta. Det som jag gillade mest var hur enkelt det är att skapa sina egna rapporter och analyser direkt i systemet

Hjälper oss att bli bättre med vår kunddata

EntreprenörLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Nöjd med det mesta. Det som jag gillade mest var hur enkelt det är att skapa sina egna rapporter och analyser direkt i systemet

Vad gillar du minst?

Ingen att anmärka

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Lyfta oss enormt när det gäller att hantera sälj och kunddata

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Hur nöjd är du överlag?

AnvändareLitet företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Användarvänligt CRM som har de funktioner som man behöver i sitt säljarbete som account manager.

Vad gillar du minst?

Finns inget som jag inte gillar med webCRM

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

webCRM användarvänlighet har gjort att man faktiskt använder systemet oftare än vad vi gjorde med föregående CRM-system.

  • Användarvänlighet
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

WebCRM rekommenderas starkt

OmbudsansvarigMedelstort företagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Deras lyhördhet mot kunden, snabba återkoppling och grundliga service

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Hanteringen av kunduppgifter för våra säljare

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Omdöme

SäljansvarigMikroföretagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Enkelheten och närheten till dom som jobbar på webCRM

Vad gillar du minst?

För mig är systemet bra och det är egentligen inget som jag inte gillar.

Vilka affärskritiska problem löser man med systemet?

Vi får in den information som vi önskar i systemet och det ger oss totalt sett en bra koll på vad vi gör och vad vi har på gång.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

GrundareMikroföretagVeriferad personSverige

Vad gillar du mest?

Enkelheten och att deras support är bra

Vad gillar du minst?

att man inte på ett enkelt sätt kan se vilka mejl som inte skickas ut eller inte tas med vid massutskick.

  • Användarvänlighet
  • Samarbetet med leverantören
  • Support och service
  • Utbud av funktioner
  • Kundanpassning och flexibilitet
  • Integration
  • Värde för pengarna
  • Hur nöjd är du överlag?

Varför gör man affärer med webCRM?

Varför väljer man ert system?

  • Du vill ha ett lagom stort CRM-system som inte väller över av funktioner.
  • Du vill snabbt komma igång - det som normalt tar veckor, tar endast timmar eller dagar hos oss.
  • Du som kund sätter värde på den personliga relationen och vill ha mer än bara ett system.

Varför väljer man er som leverantör?

  • Vi sätter oss in i kundens behov och försöker alltid hitta bra lösningar som fungerar över tid.
  • Vi är snabba, effektiva och proaktiva.
  • Vi är transparenta och säger till i de fall vi ser risker eller där vi anser att vår kund ska tänka annorlunda.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

webCRM är byggt för små och medelstora bolag som har mellan 1 och 50 användare. Vårt system är i anpassat för traditionell försäljning där den personliga relationen fortfarande är betydelsefull. Vi tror på enkelhet i kombination med kraftfullhet.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

webCRM plus är ett effektivt kontohanteringsverktyg för hela teamet. Säljare kan enkelt följa arbetsflöde genom automatiska processer och informationshantering. Chefer kan enkelt följa affärer mot budget och skapa avtal, offerter och rapporter direkt i systemet. Marknadsförare kan dra nytta av data och information för bättre kampanjer. Kundservice kan enkelt få tillgång till all kundrelaterad information. Vi ser till att säkra din investering genom att hjälpa dig hela vägen till mål.

webCRM - Plus produktfunktionaliteter

API integration

Ingår

Dashboard - Säljöversikt

Ingår

E-post kampanjer

Ingår

Kalenderintegration & påminnelse

Ingår

Kundanpassning

Ingår

Lead score

Går att lägga till

Leadgeneration via webben

Går att lägga till

Marketing automation

Går att lägga till

Områdeshantering

Ingår

Pipe Management

Ingår

Ringlistor

Går att lägga till

Skapa dokument & avtal

Ingår

Skicka nyhetsbrev från CRM

Ingår

Säljgamification

Går att lägga till

Säljprognoser & data

Ingår

Ärendehantering

Går att lägga till

Om webCRM

webCRM skapades som en följd av att de CRM-system som fanns på marknaden var allt för komplicerade för den gemene företagaren. Därför är webCRM ett lättanvänt och flexibelt system som är enkelt att sätta upp och anpassa för dina processer. Vi är mer än bara ett annat systemverktyg - våra konsulter ser till att sätta sig in i dina behov för att hitta de bästa lösningar över tid, identifiera risker innan de händer eller diskutera annorlunda sätt att arbeta. Idag används webCRM av över 2500 företag i 20 länder med över 20 000 användare - bli en del utav vår webCRM gemenskap du med!

Vanligaste jämförelsealternativen