Beskrivning av SuperOffice CRM
SuperOffice CRM är ett flexibelt molnbasert CRM-system som hjälper dig att skapa starka kundrelationer oavsett om du arbetar inom sälj, marknad eller kundservice. Vi hjälper dig att anpassa era processer till vår lösning, inte tvärtom. Det är er CRM-strategi som ligger till grunden för hur ni ska lyckas och här hjälper och vägleder vi er.
Företagsstorlek
Vilken storlek på företag passar detta system?Mobilapp
Finns det mobilapp?Saas/ egen server
Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?Geografiskt område
Var finns vi någonstans?Support
Hur kan ni kontakta leverantören?Språk
På vilka språk finns systemet?Testperiod
Kan man få en gratis testperiod?Pris från
Listpris från leverantör:Prismodell
Vilken modell passar din budget?Omdömen
Vad tycker andra om systemet?
Laddar...
Varför gör man affärer med SuperOffice?
Varför väljer man ert system?
- Modern teknologi och bredden i vår produktportfölj.
- Att det är ett standardsystem som det går att göra många anpassningar till.
- Flexibiliteten att kunna välja funktionalitet - inte ett CRM-system som är "one size fits everyone".
- Ett verktyg som stödjer hela kundresan från marknad och sälj till kundservice som ger en tydlig 360 gradders vy av kunden.
- All kunddata samlat på ett ställe, oanade möjilgheter att analysera data för att fatta välgrundande beslut.
- Enkelt att hantera pipline och få fram säkra prognoser.
- Marknadens vassaste CRM-sytem som stödjer GDPR-kraven.
Varför väljer man er som leverantör?
- Kunskapen och förståelsen för kundens behov och att vi vågar utmana kunden för att hitta den bästa lösningen. Vi har trots allt 30 års CRM-expertis.
- För att vi "håller våra kunder" i handen genom hela kundresan. När vi har förstått behovet och hittat en lösning, börjar det viktigaste jobbet att implementera på rätt sätt, i tid och att hjälpa kunden att få ut mesta möjliga nytta ut av systemet.
- Vi är ett härligt gäng med glimten i ögat, vi tror starkt på att affärer lyckas man bara med om man fokuserar på att skapa starka relationer till sina kunder. Det är vi bra på. "blink".
Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?
SuperOffice erbjuder en CRM-lösning som innehåller alla delar som behövs för att kunna hantera hela sin kundresa från marknad och försäljning till kundservice. Det går att välja alla delar samtidigt eller en funktion för att sedan utöka lösningen när nya behov uppstår. Vi använder den senaste teknologin för att våra kunder aldrig ska behöva känna att det bygger in sig i ett hörn där det inte går att utveckla systemet mer.
Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?
Att öka omsättningen och få nöjdare kunder är både ett mål och en utmaning för alla företag. Vi hjälper företag att skapa tillväxt och bättre relationer till sina kunder genom att samla alla kunddata i ett och samma system.
För marknadsavdelningen: Få en tydlig överblick över kunden och målgrupper för att kunna skapa effektiva marknadskampanjer för att generera kvalitativa leads till säljkåren. Hantera event på ett smidigt sätt - designa, planera, automatisera hela evenemangsflödet.
För säljavdelningen: Hantering av hela säljprocessen från A till Ö med automatiserade flöden. Skapa bättre resultat genom nogrann bevakning av affärer, pipeline och prognoser.
För kundserviceavdelningen: Effektiv ärendehantering, med automatiserade flöden för kunna ge kunden snabba svar.
För ekonomiavdelningen: Frigör mer tid, slipper vara säljarens assistent. Säljaren kan enkelt hitta ekonomiskinformation direkt via CRM-systemet och underlaget är alltid korrekt när det är dags att fakturera.
SuperOffice CRM produktfunktionaliteter
API integration
Dashboard - Säljöversikt
E-post kampanjer
Kalenderintegration & påminnelse
Kundanpassning
Lead score
Marketing automation
Områdeshantering
Pipe Management
Ringa direkt från CRM
Ringlistor
Skapa dokument & avtal
Skicka nyhetsbrev från CRM
Sociala Media integration
Säljprognoser & data
Ärendehantering
Vanligaste jämförelsealternativen
- info@businesswith.se
- Kungsholmstorg 10
Stockholm, Sweden