HemSystemguidenBloggOm ossTopplistor
Systemlogo för Dooer

Dooer

Dooer

i
Betyget består av flertalet faktorer som omdömen, popularitet, jämförelser m.m.

Beskrivning av Dooer

Med Dooer får du bokföring, fakturering, lön och utläggshantering helt gratis på ett och samma ställe. Du bokför snabbt och smidigt på några få klick. Designat för dig som företagare. Helt enkelt en kraftfull helhetslösning med alla viktiga redovisningsfunktioner du behöver, gratis för alltid.

Företagsstorlek

Vilken storlek på företag passar detta system?
XSSML

Mobilapp

Finns det mobilapp?
JANEJ

Saas/ egen server

Behövs det implementeras själv eller finns de i molnet?

Geografiskt område

Var finns vi någonstans?
SE

Support

Hur kan ni kontakta leverantören?

Språk

På vilka språk finns systemet?
SV

Testperiod

Kan man få en gratis testperiod?
JANEJ

Pris från

Listpris från leverantör:
Gratis

Ytterligare priser

fr. 1380kr (via Årsredovisning online)

Prismodell

Vilken modell passar din budget?
ModulbaseradAbonnemang

Omdömen

Vad tycker andra om systemet?

Laddar...

Varför gör man affärer med Dooer?

Varför väljer man ert system?

Dooer är designat för dig som företagare och du ska inte behöva vara ekonom för att hantera din bokföring. Med unika integrationer till bank och skatteverket slipper du flera onödiga steg och löser annars tidskrävande uppgifter, ofta med några enkla klick och en enkel BankID- signering. Du behöver inte hoppa mellan olika program. Med Dooer får du Bokföring, fakturering, lön och utläggshantering i ett och samma program.

Dooer är helt gratis för alltid. Fullproppat med funktioner många andra aktörer ofta tar betalt för.

Varför väljer man er som leverantör?

Dooer är en helhetslösning i molnet med bokföring, fakturering, lön och utläggshantering designad för dig som företagare. Helt gratis, för alltid.

Vi investerar hundratals miljoner kronor i Dooer för att du som företagare ska få en smartare, smidigare och säkrare bokföring. Med över 30 produktutvecklare inhouse har vi kapacitet att driva en förändring i branschen. Det gör att du kan känna dig trygg i att vi kontinuerligt skapar nya smarta lösningar som förenklar vardagen för dig som företagare.

Hur positionerar ni er på den svenska marknaden?

Bokföring, fakturering, lön och utläggshantering. Allt under ett och samma tak.

Designat för dig som företagare. Du ska inte behöva vara ekonom för att sköta bokföringen.

Kraftfullt enkelt och helt gratis, för alltid.

Vilka behov och utmaningar är det som ni löser för kunden?

Med Dooer Bokföring får du smarta integrationer till Skatteverket och bank, dina betalningar synkas automatiskt och du sköter det mesta med ett par klick. Med färdiga bokningsmallar behöver du inte heller hålla koll på olika konton eller kredit och debit, skriv bara vad du vill bokföra och få förslag på mall automatiskt.

Med din Att göra lista får du en virtuell assistent som håller koll på vad som ska göras nu och viktiga datum som kommer.

I Dooer Fakturering skapar du och skicka fakturor på några klick. Din kund betalar snabbt med till exempel kort, swish eller Apple pay och betalda fakturor registreras automatiskt. Administrationen av ROT & RUT hanterar du också med ett klick.

Med Dooer Lön automatiserar du dina lönekörningar, skickar in AGI till Skatteverket med ett klick och hanterar enkelt dina anställdas utlägg, som får tillbaka pengarna samma dag.

Dooer produktfunktionaliteter

Autokontering

Ingår

Automatiska rapporter

Ingår

Bankkoppling

Ingår

Bokslut & deklaration

Ingår

Färdiga mallar

Ingår

Mobil kvittohantering

Ingår

Momsdeklaration

Ingår

Självhjälp

Ingår

Årsredovisning

Ingår

Om Dooer

På Dooer ställer vi oss varje dag frågan:
Hur kan vi göra det enklare, roligare och mer lönsamt att starta och driva företag.
Med över 30 produktutvecklare inhouse kan vi göra skillnad. Du ska inte behöva vara ekonom för att sköta din bokföring. Vår mjukvara är därför helt anpassat till dig som företagare, med funktioner som du förstår.
Vi på Dooer älskar företagande och vi vill mer än gärna vara med på din resa.

Vanligaste jämförelsealternativen

Laddar...